• Anonym (Tjej30)

Flirtig kollega eller bara trevlig?

Jag har svårt att tyda min manliga kollegas beteende. Vi arbetar nära varandra i olika projekt och arbetar ofta ensamma. Han är 40 jag är 30.

Han sänder ofta blickar när vi sitter på möten och ler alltid stort när han ser mig . Om vi är ensamma  rör han mig ofta på axeln eller underarmen, sitter nära och har sin underarm/ben mot min arm/ben.

Han skämtar mycket när vi ses och skickar roliga GIF på Teams.

Senaste tiden har han även börjat blinka med ena ögat och le stort samtidigt.

Flirtar han eller är han bara trevlig? Ska tilläggas att han är gift men inte jag. 

• Svar på tråden Flirtig kollega eller bara trevlig?
  • Anonym (.)
    Anonym (Tjej30) skrev 2022-09-20 14:04:02 följande:
    Flirtig kollega eller bara trevlig?

Jag har svårt att tyda min manliga kollegas beteende. Vi arbetar nära varandra i olika projekt och arbetar ofta ensamma. Han är 40 jag är 30.

Han sänder ofta blickar när vi sitter på möten och ler alltid stort när han ser mig . Om vi är ensamma  rör han mig ofta på axeln eller underarmen, sitter nära och har sin underarm/ben mot min arm/ben.

Han skämtar mycket när vi ses och skickar roliga GIF på Teams.

Senaste tiden har han även börjat blinka med ena ögat och le stort samtidigt.

Flirtar han eller är han bara trevlig? Ska tilläggas att han är gift men inte jag. 

Inte första gången du skriver om detta. Nästa gång uteslut det med underben och underarmar som nuddar varandra, det avslöjar dig. 

Varför låter du honom komma så nära? Han verkar gränslös. 
  • Anonym (Testa)

Du får väl fråga honom om ni kan ha ett diskret förhållande. Jag har det med min chef på jobbet. Riktigt sexigt, ibland har vi haft sex på hans rum. Ibland på hotell.

Jag har dåligt samvete mot min familj, men tänker man lever bara en gång. Vet inte varför men han kan göra det så otroligt skönt för mig. 

• Anonym (Tjejer är bäst)

Du är tjej, så du tolkar signalerna korrekt. Klart han är intresserad.

• Anonym (Tjej30)

Att fråga honom rakt ut känns inte så bra. Han är ändå min kollega. Och är inte helt säker på att han flörtar 😂   han är dessutom gift. 

• Anonym (U)

Men är du ok med att han rör dig?

• Anonym (Tjej30)

Ja det känns okej

• Anonym (Killgissar)

Ja han flörtar med dig. Han kanske inte tänker gå längre än så eftersom han är gift men just nu kan han skylla på att han bara är trevlig egentligen, om hans fru skulle invända, men samtidigt VET han att det inte är ok att göra så, egentligen.

• Anonym (Tjej30)
    Anonym (Killgissar) skrev 2022-09-21 18:07:36 följande:

Ja han flörtar med dig. Han kanske inte tänker gå längre än så eftersom han är gift men just nu kan han skylla på att han bara är trevlig egentligen, om hans fru skulle invända, men samtidigt VET han att det inte är ok att göra så, egentligen.

Just därför känner jag att jag inte vill ta ett steg till. Det får vara han som tar det vidare i så fall känner jag. Men då verkar det i all fall på allas svar att jag tolkar det hela rätt att han flörtar.
  • Anonym (Tjejer är bäst)
    Anonym (Tjej30) skrev 2022-09-21 18:19:33 följande:
    Just därför känner jag att jag inte vill ta ett steg till. Det får vara han som tar det vidare i så fall känner jag. Men då verkar det i all fall på allas svar att jag tolkar det hela rätt att han flörtar.
    Så om han tar det vidare, så är du på?
  • Anonym (Tjej30)
    Anonym (Tjejer är bäst) skrev 2022-09-21 18:21:38 följande:
    Så om han tar det vidare, så är du på?
    jag vet inte riktigt men han är väldigt gullig och på något vis känns det som att vi klickar. Men det känns så fel eftersom han är gift. Så troligtvis skulle jag vara på 😂
  • Anonym (Tjej30)
    Anonym (SS) skrev 2022-09-21 19:00:54 följande:

Undrar verkligen jag med

ja som det känns nu i alla fall 
  • Anonym (Killgissar)
    Anonym (Tjej30) skrev 2022-09-21 19:06:14 följande:
    ja som det känns nu i alla fall 
    Och det här med moral....? Vad skulle du tycka om du var hans fru?
Svar på tråden Flirtig kollega eller bara trevlig?