• Anonym (Normalt?)

    Är det något fel på mig?

    Jag får aldrig lust spontant, är aldrig sugen på att onanera och har inte gjort det på flera år. Är heller aldrig sugen på sex och min man måste jobba hårt för att få mig sugen, och de gånger han inte orkar få mig sugen använder vi glidmedel. Är det här Normalt? Att aldrig vara kåt eller sugen? 

  • Svar på tråden Är det något fel på mig?
  • Anonym (Inte alls)

    Du är nog lika normal som min fru. Hon är totalt ointresserad av sex och har aldrig onanerat.

  • Anonym (Okåt)

    Jag är heller aldrig sugen? ever? och vi försöker få barn så tre gånger i månaden måste man väl. fast jag vet nog vad det grundar sig i, att jag inte kan vara kär. Förälskad och kåt i några månader sen dör det. Är 36 år och det har aldrig slagit fel hittils.

    har aldrig onanerat mer än jag kan räkna på en hand och då till porrfilm, annars är det lika upphetsande som att gnida mig på knäet. 


    kan det vara så för dig med? Att det har med känslor för personen att göra? 

  • Anonym (hkh)

    Har du de rätta känslorna?
    Känner du dig tvingad, pressad?
    Hur är din livsstil?
    Jag började motionera, skippade skräpmat, avstod från sex ett tag, minskade på stress o måsten o hade mer roligt o då tog det fyr.
    Struntar jag i min träning en längre tid o äter fel, så minskar/försvinner lusten.

  • Anonym (DM)

    Same. Blir mycket hellre kliad på ryggen? Ser sex som ett nödvändigt ont typ. Vägrar dock acceptera att det skulle sitta i psyket eller liknande. Känns som det måste vara hormonellt? Var niagrafallen till jag fyllde 17 typ. Den tvärdog det. Jävligt kul.

  • Anonym (Glid ändå)

    Jag känner inget behov av att onanera och gjorde det aldrig innan jag var  över 40.  Jag blir upphetsad när det behövs och älskar sex.
    Apropå glidmedel så har det ju  inte bara med kvinnans grad av kåthet att göra. Vore det enbart därför så är det  många okåta som knullar med tanke på hur mycket som säljs.
    Nåt annat som spelar in är hur mycket försats mannen har. Med en del män behöver jag inte använda glidmedel och med andra behövs det. Det har inget med min kåthet att göra. 

Svar på tråden Är det något fel på mig?