• Anonym (1000-dagarsmannen)

Sex varje dag i 1000 dagar!

Vi läste om ett par som bestämt sig för att testa att ha sex varje dag i 1000 dagar. Vi är bara inne på vecka 2 nu men vilken skillnad det redan blivit. Mycket mer närhet och båda är konstant kåta och klängiga på varandra. 

Nu hade vi redan ganska mycket sex men på barnveckor blev det ibland helt utan. 

Naturligtvis kommer det inte att gå att hålla alla dagar - vi reser en del med jobb och sen är det väldigt mycket mens ibland, men målet är att alltid försöka - även om det är en snabbis på lunchen eller ett mysknull på kvällen när barnen somnat. 

Någon annan som testat? 

• Svar på tråden Sex varje dag i 1000 dagar!
  • Anonym (K)

Återkom efter 500 dagar och berätta hur det går.

Anonym (K) skrev 2022-09-20 22:12:32 följande:

Återkom efter 500 dagar och berätta hur det går.

Will do. Om jag kan röra mig överhuvudtaget. Hörs i slutet av 2023! 
  • Anonym (Intressant)

Detta är något jag tänkt på, inte 1000 dagar men ett år.
    Tänkt på, men aldrig riktigt kommit till skott.
    Vi ligger nästan aldrig längre pga trötthet och minskad lust.

Hur var det för er innan ni började?

Anonym (Intressant) skrev 2022-09-20 23:41:18 följande:

Detta är något jag tänkt på, inte 1000 dagar men ett år.
    Tänkt på, men aldrig riktigt kommit till skott.
    Vi ligger nästan aldrig längre pga trötthet och minskad lust.

Hur var det för er innan ni började?

Vi hade det helt ok men mycket jobb och barn varannan vecka gjorde att det blev luckor vilket gjorde oss båda missnöjda. Men i snitt 3 ggr/veckan tidigare.
  • Anonym (Imponerad)
    Anonym (1000-dagarsmannen) skrev 2022-09-21 15:21:38 följande:
    Vi hade det helt ok men mycket jobb och barn varannan vecka gjorde att det blev luckor vilket gjorde oss båda missnöjda. Men i snitt 3 ggr/veckan tidigare.
    3ggr/veckan? wow....hur lyckas ni? Jag skulle vara glad om vi fick till 3 ggr per år
  • Anonym (Madde)
    Anonym (1000-dagarsmannen) skrev 2022-09-20 22:09:24 följande:
    Sex varje dag i 1000 dagar!

Vi läste om ett par som bestämt sig för att testa att ha sex varje dag i 1000 dagar. Vi är bara inne på vecka 2 nu men vilken skillnad det redan blivit. Mycket mer närhet och båda är konstant kåta och klängiga på varandra. 

Nu hade vi redan ganska mycket sex men på barnveckor blev det ibland helt utan. 

Naturligtvis kommer det inte att gå att hålla alla dagar - vi reser en del med jobb och sen är det väldigt mycket mens ibland, men målet är att alltid försöka - även om det är en snabbis på lunchen eller ett mysknull på kvällen när barnen somnat. 

Någon annan som testat? 

När sista barnet lämnade boet så bestämde jag och min man att ha sex varje dag. Då hade vi knappt haft något sex på flera år. Sexet hade liksom bara runnit ut i sanden. Vilket vi båda inte tyckte var konstigt efter många år ihop. Vi har alltid varit kärleksfulla mot varandra och haft ett bra liv tillsammans.
    Nåväl vi bestämde oss och visst var det lite trevande och tafatt första veckan men även fnissigt och kul .
    Nu har det gått fyra år sen och vi håller fortfarande i . Det är supermysigt att lägga sig en timme innan läggdags och ha den timmen till sex och mys. Och vi sover dessutom mycket bättre.
    Förstår att det är lättare för oss än för er som har barn i huset . Som trötta småbarnsföräldrar hade vi aldrig orkat detta är vi båda överens om. Jag är 55 år och min man är 58 år och vi mår så bra av detta.
  • Anonym (Hmm)

Här är man ju rökt ...
    Vi ar typ 55, hon i klimakteriet och dessutom är vi särbo , hahahaha
    1000 dagar på raken finns ju inte på kartan ens.
    Hade fan inte orkat det heller kan jag säga. 
    Dessutom ska väl sex vara drivet av lust och inte av ett rekordförsök?

• Anonym (A)
    Anonym (Hmm) skrev 2022-09-21 19:06:36 följande:
    Här är man ju rökt ...
    Vi ar typ 55, hon i klimakteriet och dessutom är vi särbo , hahahaha
    1000 dagar på raken finns ju inte på kartan ens.
    Hade fan inte orkat det heller kan jag säga. 
    Dessutom ska väl sex vara drivet av lust och inte av ett rekordförsök?
    Så sant.
  • Anonym (Hmm)
    Anonym (A) skrev 2022-09-21 21:36:24 följande:
    Så sant.
    +1 på den...
Svar på tråden Sex varje dag i 1000 dagar!