• jezzzica

tips på present till min pojkvän som har "allt"??

behöver desperat tips på presenter som man inte visste man behövde... min pojkvän har redan allt.... vet inte vad jag skall köpa :( vill inte köpa en tröja bara för att köpa något liksom. eftersom vi bor i världens håla kan jag inte köpa en upplevelse heller
    Eftersom vi har en liten kille på 5 veckor kan vi inte heller åka iväg någonstans... börjar bli lite smått desperat!

är mycket tacksam för tips! ps han är 23 år

• Svar på tråden tips på present till min pojkvän som har "allt"??
  • Jillsan7003

En jul när jag hade väldigt dåligt med pengar överraskade jag min sambo med en julklapp han fortfarande nöjt skrockar över som "tidernas bästa".

Jag köpte en glasburk med lock och olikafärgat papper som jag klippte i mindre lappar. På dessa lappar skrev jag olika saker som: "Laga din favoriträtt", "Massera hela kroppen", "Hälla upp ett bad". "Baka din favoritkaka, "följa med dig på cykeltur" och diverse lappar om olika sexuella tjänster! .-D Ja, allt som jag visste min sambo tycker om och som gör honom glad! Så när han ville, drog han en lapp och gav mig och då var det bara att sätta igång! Det var nog det bästa året vi haft, hahaha!

• jezzzica

jilisan! vilken bra idé!

• Minilott

Har ni något flygfält i närheten? Jag gav en 30 min flygtur till min sambo för några år sen,jättekul Dessutom kunde ju jag oxå hänga med Det var inte dyrt heller, ca 300 kr...

Svar på tråden tips på present till min pojkvän som har "allt"??