• Anonym (A. Nonym)

Extra man

Gjorde debut som extra man till ett gift par i helgen. Häftigt värre faktiskt. Jag tog hand om henne medan han tittade på. Någon annan med samma erfarenheter?

• Svar på tråden Extra man
  • Anonym (Malin.B)

Jag och min kille brukar försöka hitta en extra partner när vi är ute och åker på våra resor, det är alltid lika spännande och ger en extra krydda i sexlivet.

• Anonym (Hans)

Som Nalin skriver ovan så kommer vi nog att börja söka mera aktivt när vi är själva på resa eller liknande med i hopp om att träffa någon man som vill vara med oss eller framförallt min tjej. Hon har väl sagt att jag behöver ta större ansvar att hitta någon och att hon inte är bekväm med detta själv så det kommer jag göra.. 

• Anonym (A. Nonym)
    Anonym (Hans) skrev 2022-10-03 12:20:48 följande:

Som Nalin skriver ovan så kommer vi nog att börja söka mera aktivt när vi är själva på resa eller liknande med i hopp om att träffa någon man som vill vara med oss eller framförallt min tjej. Hon har väl sagt att jag behöver ta större ansvar att hitta någon och att hon inte är bekväm med detta själv så det kommer jag göra.. 

Nice. Hur tänker du gå tillväga? Jag träffade "mitt" par på en fest.
  • Mattens

Har många års erfarenhet av att låna ut min tjej, älskar att få snaps när hon suger av en annan kille efter en fest osv

• Anonym (Hans)

Det är lite oklart än, endera så får jag ta kontakt på krogen eller på hotellet. I fantasin har vi pratat om hotellfoajé och hitta någon där som följer med upp på rummet. Men jag utesluter inte använda Tinder eller liknande app heller för att hitta någon lämplig.

• Anonym (M)
    Anonym (Hans) skrev 2022-10-04 06:46:16 följande:

Det är lite oklart än, endera så får jag ta kontakt på krogen eller på hotellet. I fantasin har vi pratat om hotellfoajé och hitta någon där som följer med upp på rummet. Men jag utesluter inte använda Tinder eller liknande app heller för att hitta någon lämplig.

Avis på er som kommer eventuellt få uppleva detta för första gången, minns min och tjejens första gång. Otroligt sexigt 
  • Anonym (A. Nonym)
    Anonym (Hans) skrev 2022-10-04 06:46:16 följande:

Vad är er plan? Letar ni någon för ett engångsligg eller är ni på jakt efter någon som kan bli en mer permanent älskare till henne? Någon som ni (eller hon ensam) träffar då och då?
  • CTP

Jag har "lånats ut" många gånger i ett tidigare förhållande, blev väldigt upphetsande efter jag lärde mig njuta av detta 

• Mattens
    CTP skrev 2022-10-04 10:01:50 följande:

Jag har "lånats ut" många gånger i ett tidigare förhållande, blev väldigt upphetsande efter jag lärde mig njuta av detta 

Visst är det härligt ? Ville din kille kolla på eller skickade du bilder och återberättar det där efter?
    Du gör inte det i ett nuvarande ?
  • Anonym (Hans)

@A. Nonym

Vi letar primärt efter ett engångsligg, någon vi kan
    testa detta med och där vi båda för förverkliga en
    fantasi. Om det skulle bli så att vi väljer att träffa 
    honom igen är jag med på det. Min tjej har inget 
    behov av att träffa någon själv men om hon skulle 
    känns annorlunda efter första träffen så kan det bli 
    så. Nu kommer vi inte leta där vi själva bor och det
    blir därför svårare för henne att ha något regelbundet 
    med honom. Jag utesluter inte att det blir flera träffar
    om vi hittar rätt och det passar honom också. 

Svar på tråden Extra man