• Anonym (Anonym)

    Hur gör man för att ligga?

    Jag är en ung straight man på 23 år, varje gång jag går ut på krogen så vågar jag inte ta första steget trots att man kanske får ?blickar?, sen är jag kass på tinder med.😅
    har ni några tips?

  • Svar på tråden Hur gör man för att ligga?
  • Anonym (Kaffedraken)

    Jag var själv kass på krogragg så jag vet inte. Men det är Garanterat att andra här vet. Du kommer strax få Tips.

    Jag försökte inte ens med tjejer, hade för dåligt självförtroende. Jo, en som jag varit förälskad i några år. Bjöd upp henne på dansgolvet och vi shakade loss. Senare försvann hon, såg henne sitta vid ett bord med en annan kille.
    Det blev inget ligga för mig den kvällen.

  • Anonym (Kaffedraken)

    Också kass på Tinder, bara skrivit med 4 st. Två skrev jag till. Dom slutade svara efter nån dag.
    Mest framgång har jag haft på Happypancake och Badoo.

  • Anonym (T)

    Våga misslyckas i början, du behöver testa vad som kanske funkar, gå fram o säg hej o ha nån fråga eller flört på lager o ta det därifrån

    frägar hon tillbaka så fortsätter du annars önskar du en trevlig kväll 

  • Anonym (Igen..)
    Anonym (Kaffedraken) skrev 2022-10-04 19:32:55 följande:

    Också kass på Tinder, bara skrivit med 4 st. Två skrev jag till. Dom slutade svara efter nån dag.
    Mest framgång har jag haft på Happypancake och Badoo.


    Fick du ligga? 
  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (Igen..) skrev 2022-10-04 20:28:47 följande:
    Fick du ligga? 
    Nej, hade chansen med en. Men det pajade jag. Hon tyckte också det. Jag skulle ha tagit första steget.
    Shit Happens.
  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (Kaffedraken) skrev 2022-10-04 19:30:32 följande:

    Jag var själv kass på krogragg så jag vet inte. Men det är Garanterat att andra här vet. Du kommer strax få Tips.


    Över 500 visningar... Trodde det skulle ramla in tips. Lugnt ikväll. Folk här brukar veta hur man ska göra. Och brukar inte ha problem att tala om det för andra.

    Mysko. 
    Fast kanske inte ändå... Hade du varit äldre och frågat om tips hur man får ligg med yngre tjejer...
    Då hade det STÖRTREGNAT ner kommentarer. Fast kanske inte så många tips...
  • Anonym (Igen..)
    Anonym (Kaffedraken) skrev 2022-10-04 20:44:58 följande:
    Nej, hade chansen med en. Men det pajade jag. Hon tyckte också det. Jag skulle ha tagit första steget.
    Shit Happens.
    Varför skriver du då i den här tråden? 
  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (Igen..) skrev 2022-10-04 21:14:42 följande:
    Varför skriver du då i den här tråden? 

    Jag ger honom tips på vad som funkat för mig. Jag har träffat tjejer från Happypancake och Badoo. Ligga blev det inte, men det kanske det kan bli för honom.
    Jag hade mest ligg-tur på Spraydate, men den dejtsidan finns ej kvar.

  • Anonym (Ekerökille)
    Anonym (Anonym) skrev 2022-10-04 19:27:16 följande:
    Hur gör man för att ligga?

    Jag är en ung straight man på 23 år, varje gång jag går ut på krogen så vågar jag inte ta första steget trots att man kanske får ?blickar?, sen är jag kass på tinder med.😅
    har ni några tips?


    Krogen:
    Öva genom att öka "svårighetsgraden" succesivt. Gå inte ut med inställningen att du ska få ligga. Börja med målsättningen att bara prata 2 minuter med någon random tjej första gången. Du behöver inte säga något vettigt. Prata en kort stund och gå sedan därifrån. Gör om samma sak flera gånger med flera olika tjejer. Efter ett tag kommer det att inte kännas lika obekvämt längre och du kan pröva att prata lite längre. Sedan testar du att bjuda på en drink till någon som du tycker att det flyter på lite extra bra med. Osv osv. Snart kommer du vara kung i baren.

    Tinder:
    Vad är det som gör att du tycker att du är kass?
    Troligen skriver du för korta meddelanden. Tjejer får 100-tals meddelanden från killar, men många är bara typ "hej" eller "vad händer?". Skriv längre meddelanden som faktiskt innehåller något, så att tjejen blir nyfiken. 
  • Tom Araya
    Anonym (Anonym) skrev 2022-10-04 19:27:16 följande:
    Hur gör man för att ligga?

    Jag är en ung straight man på 23 år, varje gång jag går ut på krogen så vågar jag inte ta första steget trots att man kanske får ?blickar?, sen är jag kass på tinder med.😅
    har ni några tips?


    Sätt dig på soffan eller sängen. Dra upp benen och fötterna på sängen samtidigt som du lägger ner överkroppen på densamma. Det läge du nu hamnar i kalls för att ligga, till skillnad mot att stå, sitta, knästå e.t.c. Skrattande
  • Anonym (Hej)

    Hej :)

    Man raggar inte.

    Bygg upp ditt liv till något fantastiskt.

    När du gjort detta vet du att du klarar dig själv vad som än händer i livet.

    Du är fulländad fysiskt och mentalt.

    Detta kommer ta en livstid att åstadkomma.

    Men varje dag du övar på det kommer du vara fullständigt lycklig.

    Sen när du byggt upp ditt liv till något helt fantastiskt.

    Då kommer alla världens kvinnor till dig :)

    Lycka till :)

  • Kotten23

    fake it until you make it, ingen vet att du har dåligt självförtroende så fake it. Gå fram å prata bara. 


    annars kan du åka till Tyskland Amsterdam där prostitution är lagligt. 

  • Anonym (Nya jaktmarker)
    Kotten23 skrev 2022-10-05 08:22:04 följande:

    fake it until you make it, ingen vet att du har dåligt självförtroende så fake it. Gå fram å prata bara. 


    annars kan du åka till Tyskland Amsterdam där prostitution är lagligt. 


    Ett annat alternativ är att åka till ett annat land än Sverige där kvinnor inte är lika pinne i röven och på krigsstigen mot män och manlighet.
  • Anonym (Bengt)

    Jag har aldrig raggat på krogen, och Tinder fanns inte när det begav sig. Jag träffade mina kärlekar i skolan, på jobbet, i sångkören eller genom gemensamma vänner. Vi lärde känna varandra innan vi låg.

    Jag funkar inte så bra sexuellt med lösnummer, potensen sviker. Kondom var värdelöst för mig. 

  • Anonym (Igen..)
    Anonym (Nya jaktmarker) skrev 2022-10-05 08:25:07 följande:
    Ett annat alternativ är att åka till ett annat land än Sverige där kvinnor inte är lika pinne i röven och på krigsstigen mot män och manlighet.
    Ja naturligtvis är det de svenska kvinnorna det är fel på som inte ligger med vem som helst...
    Så far mannen utrikes och upptäcker att inte heller de utländska kvinnorna vill ligga med honom. Vart ska han fara då? 
  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (Igen..) skrev 2022-10-05 10:41:41 följande:
    Ja naturligtvis är det de svenska kvinnorna det är fel på som inte ligger med vem som helst...
    Så far mannen utrikes och upptäcker att inte heller de utländska kvinnorna vill ligga med honom. Vart ska han fara då? 
    Åt helvete, tycker några.
    Inget fel på svenska kvinnor bara för att dom vill ligga med män som dom vill ligga med.
    Det är roligare för en man också, att ligga med en kvinna som också vill.
  • Anonym (Nya jaktmarker)
    Anonym (Igen..) skrev 2022-10-05 10:41:41 följande:
    Ja naturligtvis är det de svenska kvinnorna det är fel på som inte ligger med vem som helst...
    Så far mannen utrikes och upptäcker att inte heller de utländska kvinnorna vill ligga med honom. Vart ska han fara då? 

    kvinnor som är kräsna, grälsjuka med en pinne i röven är ju inte mycket att stå efter.

    Varför stånga sig blodig på hemma plan?

    Han förbättrar i alla fall sina odds och det är en bra början.


     

  • Anonym (Igen..)
    Anonym (Nya jaktmarker) skrev 2022-10-05 10:45:50 följande:

    kvinnor som är kräsna, grälsjuka med en pinne i röven är ju inte mycket att stå efter.

    Varför stånga sig blodig på hemma plan?

    Han förbättrar i alla fall sina odds och det är en bra början.


     


    Ja men vad är då problemet? Åk utomlands så får du se om du lyckas där. Men varför skulle utländska kvinnor ligga med vem som helst? Har de ingen egen vilja menar du? 
  • Anonym (Nya jaktmarker)
    Anonym (Igen..) skrev 2022-10-05 11:00:09 följande:
    Ja men vad är då problemet? Åk utomlands så får du se om du lyckas där. Men varför skulle utländska kvinnor ligga med vem som helst? Har de ingen egen vilja menar du? 

    Jag har mitt på det torra. Nu är det ju TS det handlar om och HAN undrar vad han skall göra för att få ligga?

Svar på tråden Hur gör man för att ligga?