För tidigt att säga att man är förälskad ?
Hej! Jag har träffat en kille genom jobbet och nu dejtar vi och har känt varandra via jobbet i tre månader innan han tog första steget.Jag var inte direkt ute efter ett förhållande men har känt att vi har något speciell kemi och efter första kyssen gick det hett till men vi väntade med sex så det har bara varit massa hångel och dejt och vi skriver till varandra och vet att vi tycker mycket om varandra och igår skrev jag att jag är väldigt förälskad i honom och att det pirrar i mig då sa han va gulligt jag frågade om han känner egentligen för mig han säger att han brinner för mig och känslor växer och jag kände mig ledsen och Frågade om jag kanske sagt för mycket och han sa idag ärligt att han tycker det är för tidigt att säga såna saker och att han är inte kär än men känner mycket för mig och vi måste utvecklas mer jag tyckte det var konstigt svar för det är klart man är förälskad i början om man känner för att ses och att man saknar varandra och jag har inte ens sagt jag älskar dig och jag tycker självklart man ska vänta med de tre orden men att man är förälskad eller kär är väl okej eller överreagerar han eller jag?
vi känner stark attraktion för varandra och beter oss som ett förälskat par. Nu känner jag mig bara ledsen och besviken över det han sa och känner att jag får dra mig back . Känns som jag skrämt honom ☹️ Han måste väl känna nåt mer då han har berättat för sin familj och vänner om mig att vi dejtar.