• stma10

bicurious..

jag är en tjej som bara har varit med killar, har kysst tjejer osv men inte mer. nu på senaste är jag sugen på mer.. men är inte redo att berätta för någon men vill gärna testa vara mer intim med en tjej.. men vet inte vart jag hittar någon? vill mest bara umgås och kanske intimt men privat då jag inte alls vet hur jag kommer känna.. men vet inte hur jag kan hitta någon tjej som är ute efter samma.. alltså något som kan vara lite low key,  jag bor i en liten stad där nästan alla känner alla.. någon i samma sits eller har någon tips? 

xx 

• Svar på tråden bicurious..
  • Freddie K

Nu är inte jag tjej, men jag blev ändå nyfiken. Hur långt skulle du vilja gå med en tjej?

Man kan inte somna levande och vakna upp död!.
  • Anonym (Van Halen)

Skulle gärna dejtat dig 🙂 jag är öppet bisexuell och jag söker också efter kvinnor att träffa men det är inte det lättaste att finna. Det lättaste är väl kanske att få kontakt via någon dejtinsida? Har du provat? 

• stma10

ja, men bor i en liten stad, och på dejtingsidor så är det mest tjejer som är ute efter något seriöst.. och det vet jag ju inte direkt om jag är... eftersom jag bara kysst tjejer,

• Anonym (Kaffedraken)

Nätet är nog enklast. QX, Badoo, Happypancake. Finns sidor på facebook också.

• Freddie K

Jag har nog en tjej som är perfekt för dig! .

• Freddie K
    stma10 skrev 2022-10-09 13:06:03 följande:

jasså, då får hon väl skriva :)

Hon är inte inne på Familjeliv, tyvärr.
  • Freddie K
    stma10 skrev 2022-10-09 13:06:03 följande:

jasså, då får hon väl skriva :)

Kan jag pm:a? .
  • Anonym (Anonym)

Som flera andra har skrivit, dejtingsida. Min fru gjorde ganska nyligen slag av sin nyfikenhet och började söka tjejer på BC. Dröjde drygt en vecka innan hon hade varit med sin första tjej (eller rättare sagt, hennes första upplevelse blev en trekant med två andra tjejer). Verkar inte direkt vara jättesvårt att hitta attraktiva bitjejer på rätt forum :)

• stma10
    Anonym (Van Halen) skrev 2022-10-08 11:41:51 följande:

Skulle gärna dejtat dig 🙂 jag är öppet bisexuell och jag söker också efter kvinnor att träffa men det är inte det lättaste att finna. Det lättaste är väl kanske att få kontakt via någon dejtinsida? Har du provat? 

ja, men bor i en liten stad, och på dejtingsidor så är det mest tjejer som är ute efter något seriöst.. och det vet jag ju inte direkt om jag är... eftersom jag bara kysst tjejer,
  • stma10
    Freddie K skrev 2022-10-09 13:06:48 följande:
    Hon är inte inne på Familjeliv, tyvärr.
    aha okej! 
  • VanligaSara

Hej. Jag är också nyfiken på tjejer. .

• JagSara

Jag vill vara intim med en kvinna. Någon mer som känner som jag?

• Anonym (Kaffedraken)
    JagSara skrev 2022-10-14 13:00:46 följande:

Jag vill vara intim med en kvinna. Någon mer som känner som jag?

Ja.
  • JagSara
    Anonym (Kaffedraken) skrev 2022-10-14 13:39:58 följande:
    Ja.
    Är du man eller kvinna?
  • Binno

Någon av er som är intresserad av en ung feminin sissy kille? Jag önskar dejta en seriös vi tjej att ha kul tillsamans.

Svar på tråden bicurious..