• Anonym (Pia)

Kan man se om nån har Tinder?

Hej
    Misständer att min sambo har skaffat Tinder. Kan jag söka via Tinder? Måste jag skapa en fejkprofil? Kan man ens det? Eller finns det nåt annat sätt 

• Svar på tråden Kan man se om nån har Tinder?
  • Anonym (Kffn)

Gör en profil men utan bild om det går, annars någon otydlig bild och gå in och kolla. 

• Anonym (Pia)
    Anonym (Kffn) skrev 2022-10-08 12:42:20 följande:

Gör en profil men utan bild om det går, annars någon otydlig bild och gå in och kolla. 

Fått för mig att man inte kan det och att de kräver bilder. 
  • Anonym (Kffn)
    Anonym (Pia) skrev 2022-10-08 12:46:25 följande:
    Fått för mig att man inte kan det och att de kräver bilder. 
    Jo jag har med för mig att det var så, men bara lägg upp en otydlig bild då
  • Anonym (Pia)
    Anonym (Kffn) skrev 2022-10-08 12:47:49 följande:
    Jo jag har med för mig att det var så, men bara lägg upp en otydlig bild då
    Det där är skit, även en otydlig bild är ju jag liksom
  • Anonym (Kffn)
    Anonym (Pia) skrev 2022-10-08 12:48:46 följande:
    Det ser ju inte han. 
  • Anonym (---)
    Anonym (Pia) skrev 2022-10-08 12:48:46 följande:
    be en kompis 
  • Anonym (Kffn)

Om du går in och gör detta och det tar 10 min hinner han säkert inte ens se din profil heller för den delen. Varför är det skit menar du? strunta i att kolla helt då men du ville ju ha svar på din fråga om hur du skulle göra. Att ta andras bilder får man inte göra.

• Anonym (Pia)
    Anonym (Kffn) skrev 2022-10-08 12:52:54 följande:

Om du går in och gör detta och det tar 10 min hinner han säkert inte ens se din profil heller för den delen. Varför är det skit menar du? strunta i att kolla helt då men du ville ju ha svar på din fråga om hur du skulle göra. Att ta andras bilder får man inte göra.

Skit om han skulle känna igen mig alltså.

men man kan väl inte söka på profiler?
    kan man söka på ställen?
  • Nutid
    Det krävs bilder men det kan vara vilka bilder som helst blommor himlen eller vad som helst. Sen ställer du in på litet geografiskt område och ålder. Om din profil bara bara matchar hans önskemål om ålder och kön så kommer du att hitta om han har en profil. Risken finns ju dock att han har ett konto utan att visa ansiktet.
  • Anonym (Pia)
    Nutid skrev 2022-10-08 13:00:37 följande:
    Det krävs bilder men det kan vara vilka bilder som helst blommor himlen eller vad som helst. Sen ställer du in på litet geografiskt område och ålder. Om din profil bara bara matchar hans önskemål om ålder och kön så kommer du att hitta om han har en profil. Risken finns ju dock att han har ett konto utan att visa ansiktet.
    Tack, och de området kan ah välja själv? Inte baserat på var jag bor?
    Har han vad jag vet att han skulle ha en seriös presentation så är det lätt att hitta honom
Svar på tråden Kan man se om nån har Tinder?