När räknas man som lång som tjej?
Jag är 174 cm. Är jag lång då?
Och föredrar killar långa tjejer eller korta?
Jag är 174 cm. Är jag lång då?
Och föredrar killar långa tjejer eller korta?
Ganska lång, lite över medel. Killar föredrar de tjejer de råkar falla för. Vissa är 125 långa och andra är 193. Och allt där emellan.
Du är normal lång skulle jag säga. Är själv 173.
hon i Game and tones ä lång
För lång för min smak, 170-172 är dom enda mått jag kan tänka mej.
Du är lite över snittlängden, dvs lång på ett bra sätt.
En del killar bryr sig om längden, andra inte. Du ligger inte i riskzonen att bli ratad för din längd, varken som för kort eller för lång. Helt lagom längd alltså.
Medel skulle jag säga.
Killar är människor, människor tycker och föredrar olika.
Du är lika lång som mig och ja vi är långa, minst 5cm längre än dom flesta kvinnor och ofta mer än så. Älskar min längd, skulle inte titta åt en kortare man!
För lång för min smak, 170-172 är dom enda mått jag kan tänka mej.
Haha förlåt, men 1.74 tycker jag ändå är normal längd . Beror väl på hur man ser på det. Man kan ju vända på det säga att 1.60, 1:65 är kort. Även om jag har för mig att medellängden på kvinnor i Sverige ligger där. Eller det "vanliga".
Jag och min syster är 1.80, NU kan vi prata långa . Hennes kille är 1.96.
Hon i Game of Thrones, är över 1.90 tror jag.
Fast jag njuter i stora drag av min längd, känner mig aldrig hotad. Kan vara ute sent på kvällar själv, jogga själv. Är ingen liten docka, som en man kan kontrollera.
Klart man märker att många killar blir osäkra. Men det är ganska kul. Speciellt det som är kortare än en själv Haha. Är bara ren osäkerhet, de tror att de blir mindre manliga. En del påstår att det även känner sig så. Sen förstår jag att man har preferenser. Om jag hade varit intresserad av kärlek och att träffa någon. Hade jag inte tittat åt korta killar. Samma som jag tror de flesta korta killar föredrar någon i sin egen längd. Vem bryr sig? Life is short, gör något roligare än fundera över det här:)