• Shakira88

    Varför finns inga deosticks?

    Letat deodorant nu ett bra tag, såna deostix från Regina helst. Men nu är dom slut på Willys och öb i min stad. Nån som vet varför dessa verkar brista nu?

  • Svar på tråden Varför finns inga deosticks?
  • flygrl

    Du menar just deosticks från Regina då? För deosticks finns ju fast andra märken som Rexona som jag själv köpte senast.

  • flygrl
    callmepreggoornot skrev 2022-10-12 23:35:07 följande:

    Jag antar att TS menar Rexona. Skulle fråga om de kan ta in, tveksam att just den produkten säljer mycket numera.


    Jaha, en felskrivning alltså Rexona --> Regina?
    Jag tycker väl Rexona deosticks finns att köpa lite överallt och verkar populära. Varför skulle dom plötsligt inte sälja bra?
  • callmepreggoornot
    flygrl skrev 2022-10-13 14:17:06 följande:
    Jaha, en felskrivning alltså Rexona --> Regina?
    Jag tycker väl Rexona deosticks finns att köpa lite överallt och verkar populära. Varför skulle dom plötsligt inte sälja bra?

    Misstänker autokorrekt :P


    Jag har själv reagerat på att deosticks inte finns i lika många varianter som förr, ofta bara en sort (till kvinnor iaf), ingen som jag känner verkar heller använda såna :) Kanske har jag fel men enkelt att efterfråga.

  • Nellieee

    Undrar också var dom har tagit vägen. Har själv reflekterat över att inte ha sett dom på ett tag och kollat när jag varit i olika butiker. 

  • flygrl
    callmepreggoornot skrev 2022-10-13 15:32:23 följande:

    Misstänker autokorrekt :P


    Jag har själv reagerat på att deosticks inte finns i lika många varianter som förr, ofta bara en sort (till kvinnor iaf), ingen som jag känner verkar heller använda såna :) Kanske har jag fel men enkelt att efterfråga.


    Jo, autocorrect ställer fan till med en del.


    Där ser man, jag kör med stick och rollon om vartannat och har inte märkt av den där bristen men ok då är det kanske som ni säger det är på väg bort eller nåt. Där jag handlar finns det iaf deosticks från flera tillverkare. Finns även på typ Apotea mfl. webbshops. Än så länge iaf.


    Nellieee skrev 2022-10-13 15:54:57 följande:

    Undrar också var dom har tagit vägen. Har själv reflekterat över att inte ha sett dom på ett tag och kollat när jag varit i olika butiker. 


    Ok, intressant och lite trist. Kan det va frågan om nån tillfällig brist som med en del annat pga det problematiska världsläget med corona, Ukrainakriget, energibrist osv?

    En god vän till min pappa har väntat i evigheter på sin nya bil pga tillverkaren VW har svårt få fram delar. Inget unikt fall va jag förstått. :/

Svar på tråden Varför finns inga deosticks?