• Anonym (Bi?)

Är jag bi?

Ja hur vet man?
    Jag är en kvinna och har bara haft sex med fåtal män. Som max har jag kysst en tjej när jag var lite full. Men ibland kan jag tycka att en kvinna är väldigt vacker och attraktiv.  I mitt huvud kan jag dagdrömma om hennes kropp men de tar stopp när jag tänker på sexuell kontakt som underlivet, i drömmarna myser vi utan sexuell kontakt.  Skulle kunna mysa  nära kramas sova skedd ( de har jag gjort) men de som gränsen går där  jag vet inte om de är pg någonform av rädsla eller osäkerhet kring sex eller att jag kanske inte är bi utan bara uppskattar nära kontakt av någon jag tycker om,  föredrar faktiskt kram mys med tjej än kille.  Jag skulle vilja testa ev med en kompis eller iallafall en jag känner, svårt att ha mys / sex med någon " bara sådär" en gångsgrej med en man hittar online typ.  Måste ha lite känslor.

• Svar på tråden Är jag bi?
  • Anonym (fråga)

Gillar du femnina killar ? sissys

• Anonym (Bi?)
    Anonym (fråga) skrev 2022-10-15 17:46:56 följande:

Gillar du femnina killar ? sissys

Vet jag inte måste nog träffa personen för att veta . Ena kanske man gillar men inte andra 
  • Anonym (Bi?)
    Binno skrev 2022-10-15 18:58:31 följande:

okej , du kan skriva på pm då

Ne tack , detta är ingen kontakt annons.  Söker inte en kille heller. 
  • Anonym (Tänk)

Hej Ts! 
    Håller med dig om att en måste känna lite känslor om ska träffa någon och ha sex med. Oavsett vilket kön. Så funkar iallafall jag. Har haft sex med både män och kvinnor. Mest kvinnor. Även längre relationer. Jag definierar mig som bi, men brukar inte prata om det särskilt mycket. Tcker det är själva människan i sig som jag finner intressant och attraheras av.
    .
    Du skriver att du kysst en tjej, men var då lite full. Att du legat sked med en kvinna, att du kan tycka att en lvinnas kropp är sexig, att du kan dagdrömma, men att tankarna sedan stannar vid det. Jag tänker att dina tankar kanske stannar där för att du är ovan och blir osäker? Det låter som om du tycker om att vara nära en kvinna och då tänker jag att du kan vara bi. Hoppas att du kommer att utforska. Du kanske kan möta en kvinna som du kan känna dig trygg med, och där ni båda känner trygghet med varandra, och att ni kanske kan experimentera och vara lekfulla med varandra på ett varsamt sätt? Då ser du om du njuter av mer än vad du upplevt tidigare. Allt på samma villkor och i römsinthet och respekt. 

Hat inga råd egentligen mer än att du nog måste prova för att uppleva hur du känner kring dig själv och din sexualitet osv. Önskar dig lycka till :) 

• Anonym (Maja Gräddnos)

Du kanske bara är myssugen? Hört andra tjejer som skulle vilja prova att hångla med en tjej, känna på hennes bröst.

• Anonym (Jo)

Hm, svårt att säga.

Svar på tråden Är jag bi?