Plus?
Clearblue taget på morgonen ca 7 dgr kvar till bim, blivit mycket tydligare efter tiden.
Nog är det väl ett plus?
Clearblue taget på morgonen ca 7 dgr kvar till bim, blivit mycket tydligare efter tiden.
Nog är det väl ett plus?
Nog är det väl ett plus?
Nej det är inte ett plus.
Och att titta på testet EFTER den utsatta tiden ger nästan alltid ett plus eftersom hormonet samlas, men det betyder inte att du är gravid.
Ta ett digitalt test nästa gång.
Hej,
eftersom det är så smalt ser tyvärr ut som ett spökstreck, dvs inte ett riktigt plus. ett riktigt plus är lika brett som kontrollstrecket. Har själv fått flera såna smala streck som aldrig varit riktiga, de kommer främst när testet legat ett tag.
men finns ju gott om tid kvar för dig innan bim så kan ju ändå bli ett plus, lycka till!
Tack för era svar, jo jag vet att testen inte är giltigt efter tiden. Men mina negativa test brukar inte visa streck tydligare efter tiden. Testet är mer tydligt än vad bilden visar bilderna
är inom tiden, likaså denna.
Tack för era svar, jo jag vet att testen inte är giltigt efter tiden. Men mina negativa test brukar inte visa streck tydligare efter tiden. Testet är mer tydligt än vad bilden visar bilderna
är inom tiden, likaså denna.