• Anonym (Ser jag i syne?)

Plus?

Clearblue taget på morgonen ca 7 dgr kvar till bim, blivit mycket tydligare efter tiden. 
    Nog är det väl ett plus? 

• Svar på tråden Plus?
  • Anonym (Beror på)
    Anonym (Ser jag i syne?) skrev 2022-10-16 19:16:23 följande:
    Plus?

Clearblue taget på morgonen ca 7 dgr kvar till bim, blivit mycket tydligare efter tiden. 
    Nog är det väl ett plus? 

Vad menar du med "blivit mycket tydligare med tiden"? Att det har blivit ett tydligare pluss när testet legat ett tag? I så fall är det tyvärr inget att lita på, eftersom många gravtest visar plus när det gått en tid över den utsatta tiden, även om testet egentligen är negativt. Det är bara om testet visar plus inom den utsatta tiden som det är positivt.
  • Anonym (Beror på)
    Anonym (Beror på) skrev 2022-10-16 20:02:13 följande:
    Vad menar du med "blivit mycket tydligare med tiden"? Att det har blivit ett tydligare pluss när testet legat ett tag? I så fall är det tyvärr inget att lita på, eftersom många gravtest visar plus när det gått en tid över den utsatta tiden, även om testet egentligen är negativt. Det är bara om testet visar plus inom den utsatta tiden som det är positivt.
    Med detta sagt hoppas jag så klart ändå att det är positivt!! :)
  • Anonym (qwerty)

Nej det är inte ett plus.
    Och att titta på testet EFTER den utsatta tiden ger nästan alltid ett plus eftersom hormonet samlas, men det betyder inte att du är gravid.

Ta ett digitalt test nästa gång.

• Anonym (Bambi)

Hej, 

eftersom det är så smalt ser tyvärr ut som ett spökstreck, dvs inte ett riktigt plus. ett riktigt plus är lika brett som kontrollstrecket. Har själv fått flera såna smala streck som aldrig varit riktiga, de kommer främst när testet legat ett tag.

men finns ju gott om tid kvar för dig innan bim så kan ju ändå bli ett plus, lycka till!

• Anonym (Ser jag i syne?)

Tack för era svar, jo jag vet att testen inte är giltigt efter tiden. Men mina negativa test brukar inte visa streck tydligare efter tiden. Testet är mer tydligt än vad bilden visar bilderna

är inom tiden, likaså denna. 

• Anonym (qwerty)
    Anonym (Ser jag i syne?) skrev 2022-10-16 21:44:58 följande:

Tack för era svar, jo jag vet att testen inte är giltigt efter tiden. Men mina negativa test brukar inte visa streck tydligare efter tiden. Testet är mer tydligt än vad bilden visar bilderna

är inom tiden, likaså denna. 

Du önskar att du är gravid. Det syns inget på bilderna som vi ser utan det är bara du.
    Faktum är att om man är gravid så SYNS det. Det är ingen tvekan undran eller fundering.
Svar på tråden Plus?