Fisting
Jag nyfiken hur vanlig det är med fisting.
jag man, och njuter av anal fisting.
hur är det med dig, man eller kvinna.
Jag nyfiken hur vanlig det är med fisting.
jag man, och njuter av anal fisting.
hur är det med dig, man eller kvinna.
Jag njuter av att fista kvinnor vaginalt.
Jag man gift är sugen på att nån gång få testa att fista. Är inte heller främmande att ta emot.
Tyvärr är min fru inte alls intresserad av sånt. Det respekterar jag självklart.
Därför har jag aldrig fått göra det och lär aldrig bli av heller tyvärr.
Berätta gärna ni som får/ ger om era erfarenheter.
Nej tack. Har noll intresse utav det.
Är det ens möjligt att få en en hel hand i analen utan att gå sönder totalt?
Jag älskar när min kille fistar Mig vaginalt! analt skulle jag dock aldrig våga
I vårt förhållande är det kanske inte vanligt men vi gör det då och då. Min fru gillar att få och jag gillar att ge. Vi pratar vaginal fisting. Jag ger det gärna till de andra kvinnor vi träffar om de vill ta emot. Det är väldigt olika mellan hur lätt det är för kvinnor att ta emot fist. Man får inte ha bråttom och att använda rikligt med glidmedel är viktigt. Det handlar också om teknik när det gäller att ge fist. Någon kvinna hade provat med en annan man som har mindre händer än jag men han kunde inte få in sin hand i hennes fitta. Med mig fungerade det utan problem och hon njöt högljutt av att bli utfylld av min hand. Det passar som sagt inte alla, en del får ont av att töjas så mycket medan andra njuter och vill ha mer. Jag njuter av att känna hur varmt och skön det blir runt handen och av att höra kvinnan njuta. Orgasmerna brukar bli djupa, stönen dova och djuriska, ofta en rejäl fontänorgasm.
Vanligt? Nej.
Ovanligt skönt för en del? Ja.
En sexform som inte är för alla
I vårt förhållande är det kanske inte vanligt men vi gör det då och då. Min fru gillar att få och jag gillar att ge. Vi pratar vaginal fisting. Jag ger det gärna till de andra kvinnor vi träffar om de vill ta emot. Det är väldigt olika mellan hur lätt det är för kvinnor att ta emot fist. Man får inte ha bråttom och att använda rikligt med glidmedel är viktigt. Det handlar också om teknik när det gäller att ge fist. Någon kvinna hade provat med en annan man som har mindre händer än jag men han kunde inte få in sin hand i hennes fitta. Med mig fungerade det utan problem och hon njöt högljutt av att bli utfylld av min hand. Det passar som sagt inte alla, en del får ont av att töjas så mycket medan andra njuter och vill ha mer. Jag njuter av att känna hur varmt och skön det blir runt handen och av att höra kvinnan njuta. Orgasmerna brukar bli djupa, stönen dova och djuriska, ofta en rejäl fontänorgasm.
Vanligt? Nej.
Ovanligt skönt för en del? Ja.
En sexform som inte är för alla