• Tänkerpågränsen

Pegging

Hej jag kille som fyllt 34 och under en längre tid fantiserat om att en tjej ska överraska mig med en strapon. Och nu är det min tur att ta emot. Är detta konstigt? Och hur många tjejer skulle vilja prova. Eller kanske redan provat ? Och hur ska man fråga?

Tacksamm för svar

• Svar på tråden Pegging
  • Anonym (Kim)

Ta upp ämnet sexuella fantasier till diskussion. Berätta att du funderat på pegging och är nyfiken på att få prova. Se om det är något din tjej kan tänka sig att göra. Acceptera ett nej också. Självklart ska du lyssna till hennes fantasier. 

• Anonym (Aldrig)
    Tänkerpågränsen skrev 2022-10-19 23:32:57 följande:
    Pegging

Hej jag kille som fyllt 34 och under en längre tid fantiserat om att en tjej ska överraska mig med en strapon. Och nu är det min tur att ta emot. Är detta konstigt? Och hur många tjejer skulle vilja prova. Eller kanske redan provat ? Och hur ska man fråga?

Tacksamm för svar

Jag hade blivit avtänd för alltid om min man hade frågat det
  • Anonym (Herren)

Om en tjej inte kan acceptera att jag som man kan få vara passiv, mottagare o få pegging.
    Ja då kan hon dra.

• Anonym (Aldrig)
    Anonym (Herren) skrev 2022-10-23 03:08:39 följande:

Om en tjej inte kan acceptera att jag som man kan få vara passiv, mottagare o få pegging.
    Ja då kan hon dra.

Många hade dragit :) så avtändande med undergivna män
  • Anonym (Linda)

Älskar att pegga killen! Han tycker det är superskönt och jag gillar att göra det skönt för honom! 
    För oss handlar det absolut inte om att vara undergiven eller nåt sånt. Vi vill göra det skönt för varandra. Det blir jävligt bra sex av sånt! 

• Anonym (Rövknullad)
    Anonym (Linda) skrev 2022-11-01 13:59:45 följande:

Älskar att pegga killen! Han tycker det är superskönt och jag gillar att göra det skönt för honom! 
    För oss handlar det absolut inte om att vara undergiven eller nåt sånt. Vi vill göra det skönt för varandra. Det blir jävligt bra sex av sånt! 

Exakt så är det, jag har ett uniforms yrke. Manligt utseende men är trygg i min sexualitet, tjejen älskar att massera mitt bakre hål och se/höra hur jag njuter.

Folk som säger negativa saker om det är själva osäkra i sig själva. 
  • Anonym (Aldrig)
    Anonym (Rövknullad) skrev 2022-11-01 19:55:28 följande:
    Exakt så är det, jag har ett uniforms yrke. Manligt utseende men är trygg i min sexualitet, tjejen älskar att massera mitt bakre hål och se/höra hur jag njuter.

Folk som säger negativa saker om det är själva osäkra i sig själva. 
    Varför skulle man vara osäker för att man tycker det är avtändande? För mig är det undergivet och det är sjukt avtändande för mig
  • Tänkerpågränsen

Tack för svaren. Anledningen till min nyfikenhet är inte att få vara undergiven utan efter att ha blivit nyfiken och läst på så säger det flesta som provat att det var super skönt. Och jag käkar medicin som gör det väldigt svårt för mig att komma. Det brukar sluta med att min fru tillslut inte kan ta mer efter att ha kommit 3 - 4 gånger. Men vill gärna höra av så många tjejer som möjligt för att se hur många som skulle kunna tänka sig att prov eller redan provat så jag får se hur oddsen ser ut innan jag öppnar pandoras ask. Så är tacksam för alla svar.

• Tänkerpågränsen

Så hur många tjejer skulle kunna tänka sig att efter att ha blivit slickad och knullad och kommit tills du inte klarar mer. Att med hjälp av en strapon ge sin kille en ordentlig omgång? Och jag menar inte att jag ska krypa på golvet med ett koppel utan bara att få prova att bli penetrerande och kanske om möjligt komma av prostatan. Hade varigt underbart att det är jag som inte klarar mer . Tror inte det är möjligt men hade varigt kul att få prova byta med henne och vara den som är så i extas att jag inte  vet vart jag ska ta vägen och att min kropp tillslut skakar som hon alltid gör när vi har sex.

• Anonym (Aldrig)
    Tänkerpågränsen skrev 2022-11-28 01:49:30 följande:

Så hur många tjejer skulle kunna tänka sig att efter att ha blivit slickad och knullad och kommit tills du inte klarar mer. Att med hjälp av en strapon ge sin kille en ordentlig omgång? Och jag menar inte att jag ska krypa på golvet med ett koppel utan bara att få prova att bli penetrerande och kanske om möjligt komma av prostatan. Hade varigt underbart att det är jag som inte klarar mer . Tror inte det är möjligt men hade varigt kul att få prova byta med henne och vara den som är så i extas att jag inte  vet vart jag ska ta vägen och att min kropp tillslut skakar som hon alltid gör när vi har sex.

Att bli påsatt med strapon är undergivet för mig. Hade blivit avtänd för alltid. Om du vill stimulera prostatan använd dildo själv när du runkar 
Svar på tråden Pegging