• Amoureux

    Hjälp med 'Clearblue ägglossningstest med dubbel hormonindikator'

    Hej, 

    Jag använder clearblue ägglossningstest med dubbel hormonindikator.

    Nu är det fjärde dagen i rad jag får "blinkande gubbe" men idag tycker jag faktiskt att både teststrecket och kontrollstrecket är lika starka? Borde det inte bli en "fast gubbe" då? 🤔

  • Svar på tråden Hjälp med 'Clearblue ägglossningstest med dubbel hormonindikator'
  • Andrea929

    Du är nog på god väg att få fast gubbe Glad. Jag använde samma test min sista cykel nu innan jag blev gravid. Jag fick fast gubbe på en sticka där testlinjen faktiskt inte var lika stark som kontrollstrecket. Sen testade jag igen två dagar senare och fick då en tom gubbe/runt cirkel, alltså helt negativt medan stickan inuti hade två lika starka streck. Jag tror testet analyserar mer än bara styrkan på strecken och tror absolut att du kan lita på resultatet du ser. 


    Lycka till!

  • Amoureux

    Tusen tack för ditt svar!! ❤️

    Jag hoppas det tar sig nu 🙏🙏🙏

  • Amoureux
    Andrea929 skrev 2022-10-21 15:54:56 följande:

    Du är nog på god väg att få fast gubbe Glad. Jag använde samma test min sista cykel nu innan jag blev gravid. Jag fick fast gubbe på en sticka där testlinjen faktiskt inte var lika stark som kontrollstrecket. Sen testade jag igen två dagar senare och fick då en tom gubbe/runt cirkel, alltså helt negativt medan stickan inuti hade två lika starka streck. Jag tror testet analyserar mer än bara styrkan på strecken och tror absolut att du kan lita på resultatet du ser. 


    Lycka till!


    Det blev en fast glad gubbe idag ❤️

  • Andrea929
    Amoureux skrev 2022-10-23 16:01:37 följande:
    Det blev en fast glad gubbe idag ❤️
    Du ser :D! Kör hårt nu Flört, så håller vi tummarna att det tar sig.
Svar på tråden Hjälp med 'Clearblue ägglossningstest med dubbel hormonindikator'