Varför?
Lång historia kort,
Upptagen man (sambo) kommer till mig ibland. Vid ett tillfälle sa han "hon är mitt liv". Varför kommer han då till mig? Och har gjort i många år.
Lång historia kort,
Upptagen man (sambo) kommer till mig ibland. Vid ett tillfälle sa han "hon är mitt liv". Varför kommer han då till mig? Och har gjort i många år.
För att han är ett svin! Nu får du sluta upp med dessa trådar. Och snälla sluta låta dig bli behandlad på detta vis, det finns snälla män därute som inte bara utnyttjar en för sex.
Frågan är väl varför DU låter en upptagen man komma till dig för att nyttja din kropp när det passar honom år ut o år in, när du vet att han har en relation där han vill stanna?
Varför han kommer till dig är enkelt - för att du låter honom. På så sätt kan han ha o äta kakan, o tårtan o vem vet vilka ner bakverk han trycker i sig.
Jag träffade en gift man, han var i en sexuellt öppen relation (m fullt samförstånd dom emellan), båda dom hade haft div sexuella vid sidan partners. Men, så träffade han mig (som bara ville ha sex o va fine m upplägget), han blev tokkär och lämnade frun för mig - inom 2 månader, utan att säga det till mig. Män som stannar VILL stanna, män som träffar en annan dom hellre är med lämnar.
Sluta skriva dessa trådar? Första gången jag skriver om detta.
Lång historia kort,
Sluta skriva dessa trådar? Första gången jag skriver om detta.
Hade du inte 2-4 barn och man?