• bubba624

    Vi är varandras rebound.

    Vi båda har klivit ur 10åriga relationer och hittade varandra direkt, om inte innan kanske till och med? Det vart lite flörtigt innan det tog slut med våra respektive men inte nånting mer än så. Vi känner varandra sen innan och har umgåtts parvis nån gång emellan åt.

    I två månader så har vi haft daglig kontakt, lagat middagar, haft sex, gosat, åkt iväg på weekend och haft djupa samtal. Men jag känner nu att jag börjar bli betuttad på riktigt. Jag tänker på honom när han inte hör av sig, jag blir svartis när han och hans kompisar ?tuggar? om andra tjejer och känner saknad när jag inte är med honom. Men han har varit tydlig med att han vill vara singel, och det var även jag till en början men nu känner jag att jag är ?öppen? om han skulle ändrat sig. 

    Jag vägrar bli sårad speciellt när allt är så glasklart att han inte är helt över sitt ex och jag har bearbetat mitt ex mycket längre.
    Ska jag backa? eller ska jag ha is i magen och se vad som händer? 
    Min instinkt säger att jag ska backa för min skull fast jag vet att han inte kommer att vilja det.

    Alltså sååååå luddigt inlägg men jag hoppas att ni förstår nånting utav det haha.

  • Svar på tråden Vi är varandras rebound.
  • Mortiscia80

    Ja du ska backa för er relation har börjat skapa problem för dig, förutsättningarna har förändrats. Du vill mer än honom, det kommer bara att sluta med att du blir sårad. Vad han vill spelar ingen roll, ni har kommit olika långt i er frigörelse från exen och har olika mål framåt.

Svar på tråden Vi är varandras rebound.