• Anonym (Anonym)

Svägerskan

Det här är en fråga till dom som det bara har blivit så med.

för många år sen så hade jag sex med min idag svägerska. Alltså så hade jag sex med henne ett par ggr i KK stadie. sen kanske 4 år senare blir jag tillsammans med hennes lilla syrra. Vi är idag gifta och har 2 barn och svägerskan har 3 barn. Jag visste inte att det va hennes stora syster och detta blev en pinsam situation för mig i deras föräldrar hem. Jag fattade snabbt att hon inte heller visste att det skulle vara jag som kom in där. Hon lyckades iaf förmedla att jag inte skulle säga nåt än. En vecka eller sådär så får jag sms av henne att hon inte ville att vi skulle säga nåt om detta. Detta grämer mig nåt enormt idag. Det har liksom spökat i hjärnan rejält. T ex som att hon skulle säga nåt om detta så här många år senare. Sen i vissa stunder är jag lugn och kan tänka att jag kan lägga det på henne o.s.v. Om min fru skulle få reda på detta så tror jag inte att det skulle ta slut, men förbannad och besviken och konstig stämning mellan hennes syrra och hon. Men jag tror inte att jag är den förste. Så nån där ute med liknande situation får gärna berätta hur ni har löst eller kunnat dölja det. Vet vissa fall där man har vetat om det från start, då är ju allt lugnt liksom.

Jag vet att jag gjorde fel från början absolut. Jävla klant jag är. Men jag kommer inte säga nåt nu. Rädslan är om jag kan lita på den ända som vet. Men vet att också nånstans att det kanske är hjärnspöken. Och med henne vågar jag inte ta upp ämnet. 
  • Svar på tråden Svägerskan
  • Anonym (Anna)

Enda anledningen att säga något är för att du själv skulle få må bättre. Men många runtomkring dig skulle inte göra det om din historia kom fram.

Acceptera din historia och gå vidare istället. Finns inget positivt med att berätta något nu eller i framtiden.

Det är som du säger en jätteskillnad om detta kommit fram i början av ert förhållande innan ni gifte er och fick barn.

• Anonym (A)
    Anonym (Anna) skrev 2022-10-25 22:25:34 följande:
    Enda anledningen att säga något är för att du själv skulle få må bättre. Men många runtomkring dig skulle inte göra det om din historia kom fram.

Acceptera din historia och gå vidare istället. Finns inget positivt med att berätta något nu eller i framtiden.

Det är som du säger en jätteskillnad om detta kommit fram i början av ert förhållande innan ni gifte er och fick barn.
    +1
  • Anonym (Anonym tjej)

Vilken trolltråd.

• Anonym (,,,)
    Anonym (Anonym tjej) skrev 2022-10-25 23:15:06 följande:

Vilken trolltråd.

Problemställningen verkar ganska så konstruerad tycker jag. 
Svar på tråden Svägerskan