• Wed 26 Oct 2022 10:32
    930 visningar
    1 svar
    1
    930

    Mellanöstern bakgrund lärare

    Jag upplever att lärare från Mellanöstern bete sig illa när de vet att de ska bestämma över din betyg. En lärare skickade mig till studiecentrum eftersom hon ville att jag skulle skriva vad hon vill höra. Detta är frival uppgifter. lärarna i studiecentrum tycker att jag behöver inte hjälp alls och jag klarar utan det. Hon slutade efter jag har berättade att min man är svensk och läser uppgifter innan jag lämnar. Jag har universitet utbildning och har ingen brist på att sköta mina studie.


    Jag ska tillägg att en gång hon var otrevliga med oss (vi är vuxna) och någon anmälde henne. hennes chef kom nästa lektion och var annan helt person.


    detta handlar inte om bara en lärare. Skolan har flera mellanöstern lärare och  andra eleverna som jag pratade med upplever samma sak. 


    jag också upplever att de beter sig illa i affären. När man ber de om hjälpa blir de otrevliga och höja rösten.


    jag ska undviker de i alla sätt.

    ibland tror jag att de hämtade hit (Sverige ) deras inferiority complex. De titta ner på andra med mörkare hudfärg än dem.

  • Svar på tråden Mellanöstern bakgrund lärare
  • Anonym (snäll­a)
    Mon 7 Nov 2022 15:01
    #1
    Ltena skrev 2022-10-26 10:32:40 följande:

    Jag ska tillägg att en gång hon var otrevliga med oss (vi är vuxna) och någon anmälde henne. hennes chef kom nästa lektion och var annan helt person.


    Jag upplever att lärare är snälla för det mesta vissa kan gå in i väggen av allt arbete. Vilket land kommer du ifrån? 
Svar på tråden Mellanöstern bakgrund lärare