• Sommarochsyrener

    Sommarminne

    Hej!
    Berätta ert bästa sommarminne från i år!

    Vi börjar med mig:

    Kanske inte bästa minnet direkt. Men en skön känsla. Det var när jag klarade uppkörningen och tog körkortet! Kände mig stolt och glad och det var en så skön känsla att bocka av utmaningen/ uppgiften körkortet från listan.

  • Svar på tråden Sommarminne
  • Anonym (Sandra)

    Mitt är nog midsommar då min tvååring för första gången kunde vara med oss och fira, dansa kring midsommarstången med släktingar mm. Känns fantastiskt att se mitt barn växa och kunna göra allt fler saker.
    Grattis till ditt körkort! :)

  • Anonym (LinaO)

    Mitt starkaste sommarminne är att jag fick ruskig diarré på en känd restaurang i Sthlm, höll verkligen på att bokstavligen skita på mig. Minns att papperet var slut och jag fick torka mig på handdukarna till händerna! Var ju nog synd om den personen som kom efter mig, men jag blev iaf ren och sen gick vi rätt snabbt efter ändå!  

  • Anonym (S)

    Lite fundersam, du skriver i en annan tråd att du inte klarat körkortet 1 september? :D

  • Sommarochsyrener
    Anonym (S) skrev 2022-10-26 17:17:07 följande:

    Lite fundersam, du skriver i en annan tråd att du inte klarat körkortet 1 september? :D


    Vi är flera som använder samma konto haha. Jag o vänner
  • Sommarochsyrener

    En av oss har tagit körkortet den andra inte. Vi pratar om varandras problem och vill ibland se vad andra skriver till oss så diskuterar vi det. 

    Ibland vill vi höra va andra ha gjort, typ som den här tråden för o kanske få lite tips va man kan göra på sommaren.

    Ibland undrar vi efter saker o vill få svar eftersom vi inte hittar svar så diskuterar vi det

    Så vi är fler som "äger" kontot. 

    En tjejsak typ

  • Sommarochsyrener
    Anonym (S) skrev 2022-10-27 12:04:40 följande:

    Nja. Tillåt mig att tvivla :P


    Gör det. Det var min kompis som kom på den här tråden så hon fick skriva sitt bästa sommarminne. Man ser ju genom alla trådar att det är typiskt tonårsaker. 

    Studerande, mensproblem, körkort, familjeproblem, träning o kropp, kläder ect
  • Anonym (skärp dig)
    Sommarochsyrener skrev 2022-10-27 10:53:11 följande:

    Vi är 18-19 år. Ibland joinar min syster. Hon är yngre än så. Som sagt en tjejsak. Ingen agenda eller så. 


    Du vet att typ alla på det här forumet är tjejer? Vi går inte på det där. 

    Mitt bästa sommarminne var i alla fall vår befruktningsresa(officiellt kallad semester). Bara vi två ensamma på en ö. 
  • Anonym (S)

    Så samma stil, olika personer. 18-19åringar hänger ju inte ofta på FL för att diskutera dessa saker när det finns andra ställen :) Klart det kan hända men en 3 inlägg lång bortförklaring får nog de flesta att funderaSkrattande

  • Sommarochsyrener
    Anonym (skärp dig) skrev 2022-10-27 12:50:18 följande:
    Du vet att typ alla på det här forumet är tjejer? Vi går inte på det där. 

    Mitt bästa sommarminne var i alla fall vår befruktningsresa(officiellt kallad semester). Bara vi två ensamma på en ö. 
    Jag bryr mig inte om vad du tycker. 

    Vi är tonårstjejer med problem som vi delar med här. Alla trådar är bara specifikt tonårssaker, det ser man ju, inget som sticker ut direkt!

    Ibland skriver jag själv. Ibland skriver vi tillsammans. Ibland är det bara jag och min syster. 
  • Anonym (skärp dig)
    Sommarochsyrener skrev 2022-10-27 13:02:49 följande:
    Jag bryr mig inte om vad du tycker. 

    Vi är tonårstjejer med problem som vi delar med här. Alla trådar är bara specifikt tonårssaker, det ser man ju, inget som sticker ut direkt!

    Ibland skriver jag själv. Ibland skriver vi tillsammans. Ibland är det bara jag och min syster. 
    Ja, det syns att du skriver om liknande saker i olika trådar. Ingen tror dig för det och hade du inte brytt dig hade du inte ens brytt dig om att svara. 

    Konstigt, jag är också tjej, men har aldrig ens hört talas om folk som delar konto på forum. Det är liksom superlätt att skapa ett eget. 
  • Anonym (skärp dig)
    Sommarochsyrener skrev 2022-10-27 13:06:09 följande:

    De hänger inte med mig hela tiden här! 

    Det är inte alla människor och alltid som man kan vända sig till annat!

    Du generaliserar ju


    Tell me, är de i rummet med oss nu? De här "vännerna".
  • Sommarochsyrener
    Anonym (skärp dig) skrev 2022-10-27 13:08:41 följande:
    Ja, det syns att du skriver om liknande saker i olika trådar. Ingen tror dig för det och hade du inte brytt dig hade du inte ens brytt dig om att svara. 

    Konstigt, jag är också tjej, men har aldrig ens hört talas om folk som delar konto på forum. Det är liksom superlätt att skapa ett eget. 
    Det är bara jag som vill vara aktiv här. Ibland är vi/ hon hemma hos mig ibland jag och då kam det hända att vi skriver här. 

    De kanske har egna konton jag vet inte de är inte aktiva som mig.

    T.ex. en sak som jag undrade med mens men båda kunde inte riktigt svara med full säkerhet för de använder tampong. Och det var att jag mensar ner mig med binda när jag sitter på sängen för blodet transporterar sig från fiffi till röven liksom. Och tampong funkar inte. 

    Jag tycker inte man ska döma andra. Du påminner mig en gång när pappa blev arg på mig när jag va 14 för han trodde att hag druckit alkohol för att jag kom hem sent. Jag meddelade inte för att jag trodde inte att de skulle bry sig för jag tyckte nu är jag tillräckligt stor men han o mamma blev visst arga. Men just att döma mig wtf för något sånt. Nu är inte det du säger samma sak, men ändå.
  • Anonym (skärp dig)
    Sommarochsyrener skrev 2022-10-27 13:27:17 följande:

    Det är inte bara tanter som hänger här om du tror det. 

    Tonåringar också


    Nej, jag vet. Jag är 19 år själv. Och har aldrig aldrig hört talas om någon som är som du. Hade det varit sånt här du dessutom inte varit så desperat att försvara. Är det 35-åringar du kallar tanter, btw?
  • Anonym (skärp dig)
    Sommarochsyrener skrev 2022-10-27 13:20:35 följande:
    Det är bara jag som vill vara aktiv här. Ibland är vi/ hon hemma hos mig ibland jag och då kam det hända att vi skriver här. 

    De kanske har egna konton jag vet inte de är inte aktiva som mig.

    T.ex. en sak som jag undrade med mens men båda kunde inte riktigt svara med full säkerhet för de använder tampong. Och det var att jag mensar ner mig med binda när jag sitter på sängen för blodet transporterar sig från fiffi till röven liksom. Och tampong funkar inte. 

    Jag tycker inte man ska döma andra. Du påminner mig en gång när pappa blev arg på mig när jag va 14 för han trodde att hag druckit alkohol för att jag kom hem sent. Jag meddelade inte för att jag trodde inte att de skulle bry sig för jag tyckte nu är jag tillräckligt stor men han o mamma blev visst arga. Men just att döma mig wtf för något sånt. Nu är inte det du säger samma sak, men ändå.
    Ni är så nära att ni delar konto, men du vet ändå inte om mina vänner har egna konton?

    Ett tips: ska man ljuga så ranta inte inte. Inte för mycket detaljer och långrandighet. Där brister ofta historien.
  • Sommarochsyrener

    Jag vetifan hur gamla ni är. Ni är petiga, strikta och tråkiga som tanter iaf :D 

    Vi skapade kontot tillsammans. Nästan alla inlägg är mina, men inte riktigt alla.

    Just den idéen kom min kompis på så då fick hon skriva sitt personliga bästa minne. 

    Vi festar inte. Detta är något vi kan underhålla oss med när vi diskuterar. 

    Så nu kan ni gå till era barn istället för att lägga er i vad andra gör. Här ska det vara trevligt och det va en kul idée liksom det här med ett sommarminne. Ni håller inte er till ämnet, konstigt med tanke på hur strikta ni är?
    Aja förstör inte för tråden började bra så kom ni sura tanter.
    :D

  • Anonym (skärp dig)
    Sommarochsyrener skrev 2022-10-27 20:26:52 följande:

    Jag vetifan hur gamla ni är. Ni är petiga, strikta och tråkiga som tanter iaf :D 

    Vi skapade kontot tillsammans. Nästan alla inlägg är mina, men inte riktigt alla.

    Just den idéen kom min kompis på så då fick hon skriva sitt personliga bästa minne. 

    Vi festar inte. Detta är något vi kan underhålla oss med när vi diskuterar. 

    Så nu kan ni gå till era barn istället för att lägga er i vad andra gör. Här ska det vara trevligt och det va en kul idée liksom det här med ett sommarminne. Ni håller inte er till ämnet, konstigt med tanke på hur strikta ni är?
    Aja förstör inte för tråden började bra så kom ni sura tanter.
    :D


    Så nu ändrar du dig igen? Innan var du ju helt bombis på att vi minsann inte kunde förstå unga dig eftersom att vi var gamla. Nu visar det sig att vi är i olika åldrar, men du kör på ditt spår ändå. 

    Och igen, om du nu inte bryr dig alls och vi får tro vad vi vill, varför är du då så desperat till försvar?
Svar på tråden Sommarminne