• Anonym (Löskuken)

Naturtrogen dildo

Fråga till tjejer. Min kvinna gillar leksaker (på utsidan) provat ett antal dildos men allt som skall in ratas och hon säger att de är obehagligt. De modeller vi haft har varit i skiftande utseende och storlek. De flesta hårda och med vibrationer om så önskas. Min fråga är nu om det är någon ide att införskaffa en naturtrogen med sugpropp. Hur nära äkta vara är en sådan? Upplever ni stor skillnad på känslan ifrån olika typer av dildos?

• Svar på tråden Naturtrogen dildo
  • Anonym (linda)
    Anonym (Löskuken) skrev 2022-10-27 16:25:18 följande:
    Naturtrogen dildo

Fråga till tjejer. Min kvinna gillar leksaker (på utsidan) provat ett antal dildos men allt som skall in ratas och hon säger att de är obehagligt. De modeller vi haft har varit i skiftande utseende och storlek. De flesta hårda och med vibrationer om så önskas. Min fråga är nu om det är någon ide att införskaffa en naturtrogen med sugpropp. Hur nära äkta vara är en sådan? Upplever ni stor skillnad på känslan ifrån olika typer av dildos?

Blev kåt av att läsa detta hehe, känsloskillnaden är stor
  • Anonym (Löskuken)
    Anonym (linda) skrev 2022-10-27 17:00:43 följande:
    Blev kåt av att läsa detta hehe, känsloskillnaden är stor
    Härligt att man kan glädja någon. Fram med dildo och fingrar och kör på. Sluta prestera och börja onanera Flört

när du säger att det är stor skillnad i känsla. Menar du då mellan olika dildos eller mellan en naturtrogen och äkta vara?
  • Anonym (Tiger)

Provat mååååånga, men framöver är det bara Tiger G5 från Fun factory som gäller.  ÄLSKAR den!!! Skönt material, lagom böjlig. Absolut det bäsra jag känt i leksaksväg. Bpda att föra in och att vibba med.

• Anonym (skönt)

Kolla efter Dual Silicone!

• Anonym (Nyfiken)
    Anonym (Nadia89) skrev 2022-11-01 15:00:06 följande:

Jag har ett tips i så fall :) testa att klona din egen penis. Finns även de med sugpropp. Är ju även en kul present till jul och det visar att du ansträngt dig lite extra tycker jag :) 

erotini.se/collections/kloningssatser/products/3d-gjutningssats-for-penis-pink-cloneboy-3156693

Jag har läst på flera ställen om dessa kloningskit och då brukar det påtalas av de som har erfarenhet att det inte alls blir någon bra materialkänala i de som är avgjutningar.

De känns helt enkelt väldigt oäkta. 
    Rätta mig gärna om jag har fel - jag har inte personligen klämt och känt på någon avgjuten...
  • Anonym (Why)

Men varför envisas du med en massa hårda saker som ska in om hon inte gillar det? Använd dina fantasier på dig själv, och ta reda på vad hon faktiskt gillar i stället. Nån mjuk variant kanske 

Svar på tråden Naturtrogen dildo