• Anonym (Orolig men nyfiken tjej)

Fotfetish

Hejsan!
    Jag är en ung tjej i 20-års åldern som träffar en kille fem år äldre än mig och vi håller på att inleda ett seriöst förhållande. Dock har jag något som skaver liiite. Han verkar ha fotfetish. I början under vårt dejtandet så märkte jag bara att han ville massera mina fötter ofta, pussade på dom lite då och då, och gillade inte att jag hade strumpor på mig. Tänkte inget särskilt om det. Sen, några veckor in berättade han att han tänder på mina fötter och gärna ville att jag smekte honom med mina fötter etc. Han sa att det är okej om jag tycker att det är obekvämt. Jag blev chockad först men sen sa jag att det är fine. Tycker om honom så pass mycket att jag fick acceptera det. Nu har det gått 3 månader och han tar ofta på mina fötter, suger på tårna, kittlar dom, biter lite lätt på dom osv. Jag tycker det är okej, kan vara skönt ibland. Älskar att han masserar fötterna så det är ju lite win win-situation. Även testat foot-job en gång och det tyckte han var nice med.

Men jag har en fråga till er killar med fotfetish; Vad gillar ni att göra med era parters fötter? Eller vad vill ni att er partner gör på er? 

Allt detta med fötterna är väldigt nytt för mig och jag funderar kring det ofta. Oroar mig för att han kanske inte tycker annat på mig är sexigt. För vi har inte sex så ofta för att vara ?nykära?. MAX en gång i veckan, och jag hatar det. Behöver tips tips tips!! Hur kan jag spicea till det och samtidigt involvera mina fötter?

• Svar på tråden Fotfetish
  • Anonym (Använd som mensgrej)

Mitt förslag är att låta honom få utlopp för sin fotfetisch när du har mens, förutsatt att din egen sexlust är låg under mens. Annars sabbar det sexlivet tycker jag, om han skall fokusera på dina fötter istället för andra ställen. Under mens stör det inte.

Mensdagar= Fotmassage, fotvård och footjobdagar. Övriga dagar så får han tygla sin fotfetisch. 

Svar på tråden Fotfetish