• 9elo6

    Vad tusan är detta? [bild]

    Såhär är det, jag ställde om min mobil för två dagar sedan så inga foton alls i mobilen efter uppdateringen och nej, jag använder inte cloud. Hur som haver. Så fort jag gick in på galleriet så fann jag denna bild och jag har aldrig någonsin laddat ner något sånt, inte för att jag tror på övernaturliga saker, men något känns extremt märkligt och rysligt när jag ser på den. Jag har kollat runt på internet ifall denna bilden finns någonstans, även använt en sån där bild-scanner och den finns inte någonstans! Jag vill behålla bilden bara-för-att. 
    Skulle ni kunde tyda vad detta är, alltså, på något annat sätt kollat upp detta? Kanske ni redan sett bilden någon gång förut? Alltså...Jag kan inte sluta tänka på detta. Det är helt enkelt något skumt med den. Dessutom är det också läskigt hur den dukit upp på mitt galleri som varit tom liksom.
    Tacksam för svar

  • Svar på tråden Vad tusan är detta? [bild]
  • Anonym (hjälp)

    Känns som en AI-genererad bild, benen är ju helt konstiga på han i mitten. 

  • Kockobello
    Anonym (Psyko) skrev 2022-10-29 13:19:25 följande:

    Anmält tråden!


    Fåntratt
  • Anonym (Heh)

    Skulle tippa på AI genererad. Dom bilderna kan bli bra obehagliga. Så har du varit in på någon sådan sida på senaste, kan det ha kommit därifrån. Vad står på foto informationen? På IPhone kommer du åt det via i symbolen, eller skrolla uppåt när fotot är selekterat. 

  • 9elo6
    Anonym (Heh) skrev 2022-10-29 13:46:34 följande:

    Skulle tippa på AI genererad. Dom bilderna kan bli bra obehagliga. Så har du varit in på någon sådan sida på senaste, kan det ha kommit därifrån. Vad står på foto informationen? På IPhone kommer du åt det via i symbolen, eller skrolla uppåt när fotot är selekterat. 


    Jag är den som inte använder min mobil för "nöjes" skull utan mer för jobb och kontakt, Facebook (familjeliv med för tillfället) är den enda sociala plattformen jag använder. Men jag har inte laddat ner någon AI-liknande app eller så, just för att det jag nämnde ibörjan i kommentaren här. Men eftersom det är en smartphone trots allt så man vet aldrig, det skulle ändå väl kunna varit det för vem vet vad de är mer kapabla till att göra. Extremt fascinerande, häftigt  att Artificiell intelligens kan skapa sådana bilder på telefonen isåfall. Finns det någon app (helst gratis) man kan göra så? 
    Hoppas att det är AI isåfall. Vill inte gå runt och tänka på detta i månader (Ja, bilden är så pass kuslig).
  • Anonym (Psyko)
    Anonym (A) skrev 2022-10-29 13:44:51 följande:

    Till (Psyko): Det är dig själv du borde anmäla för att du påstår att TS på något sexualiserar bilden. Du har problem.


    Vad har jag påstått? Visa mig gärna i mitt inlägg som innehöll två ord. 
  • Madida
    Anonym (Psyko) skrev 2022-10-29 13:19:25 följande:

    Anmält tråden!


    Haha, alltså varför?!
  • Anonym (Heh)

    Du kan söka på AI art generator tool i din App Store. Finns rätt många olika. 

  • Anonym (A)

    åter igen till (psyko): Vad hade annars varit anledningen till att du skulle anmält tråden? För det första så kallar du dig för Psyko, skulle det kunna vara så att du gör det just för att du är det eller att du syftar på att TS är det? Isåfall, på vilket sätt är TS psyko? 

  • Kockobello
    Anonym (Psyko) skrev 2022-10-29 13:58:17 följande:
    Vad har jag påstått? Visa mig gärna i mitt inlägg som innehöll två ord. 
    Förklara skälet till att du anmäler.
  • Kockobello

    Läskig bild, hur som helst. Undrar vad det ska föreställa i bakgrunden? Händer och fötter ser missbildade ut.

Svar på tråden Vad tusan är detta? [bild]