• Anonym (ASD)

    Gift kvinna kär i mig

    En gift kvinna är kär i mig och hennes hormoner verkar explodera. Hon verkar helt besatt av mig.


    Jag är känslig för stress, oförusägbara situationer och kvinnor som blir känslosamma. 


    Jag vill gärna känna henne först (hur länge) innan vi gör något. Jag är även nyfiken hur hennes make skulle tycka om saken. Hur kan jag hantera denna situation utan att hon börjar bli sur eller gråter?

  • Svar på tråden Gift kvinna kär i mig
  • Anonym (Nej)

    Säg bara nej. Eller föreslå att du vill prata med hennes man först.

  • EnAnonumius
    Anonym (Nej) skrev 2022-10-31 16:47:32 följande:

    Säg bara nej. Eller föreslå att du vill prata med hennes man först.


    Exakt... Inte svårare än så...
    Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
  • Anonym (ASD)
    Anonym (Nej) skrev 2022-10-31 16:47:32 följande:

    Säg bara nej. Eller föreslå att du vill prata med hennes man först.


    Hon skulle definitivt ordna det om jag sa så.. jag vill inte träffa hennes make för en utskällning.


    Om jag sa nej så skulle hon definitivt göra något drastiskt. 

  • Gman69

    Det går inte. Du får antingen undvika henne eller kör på och vara beredd på att hon kastas ut och tar med sig grejerna till din bostad...

  • Anonym (I)

    Är det hon med borderline ? Glad Du hade ju gått vidare och struntar i henne skrev du ju. 

  • Anonym (Nej)
    Anonym (ASD) skrev 2022-10-31 16:59:53 följande:

    Hon skulle definitivt ordna det om jag sa så.. jag vill inte träffa hennes make för en utskällning.


    Om jag sa nej så skulle hon definitivt göra något drastiskt. 


    Om hon är vrickad ska du så klart inte ha med henne att göra. Prata med chefen om sexuella trakasserier. Ni jobbar väl ihop om jag minns rätt.
  • Anonym (A)
    Anonym (Nej) skrev 2022-10-31 16:47:32 följande:
    Säg bara nej. Eller föreslå att du vill prata med hennes man först.
    Håller med
  • Motherinlaw

    Om jag har förstått det här rätt så har du en kvinna som vill vara otrogen med dig och du vill då träffa hennes man först? 

  • Anonym (jaha)
    Anonym (ASD) skrev 2022-10-31 16:44:53 följande:
    Gift kvinna kär i mig

    En gift kvinna är kär i mig och hennes hormoner verkar explodera. Hon verkar helt besatt av mig.


    Jag är känslig för stress, oförusägbara situationer och kvinnor som blir känslosamma. 


    Jag vill gärna känna henne först (hur länge) innan vi gör något. Jag är även nyfiken hur hennes make skulle tycka om saken. Hur kan jag hantera denna situation utan att hon börjar bli sur eller gråter?


    Vet du verkligen inte vad hennes man kommer tycka om att du sätter på hans fru?`Eller försöker du bara intala dig själv att du inte vet trotts att du redan gör det och så startar du en tråd för att få det bekröäftat av andra för att det ska bli lite lättare för dig att se dig själv i spegeln?

    Sluta fjanta dig TS, du vet mycket väl vad hennes man kommer tycka för du hade förmodligen inte alls gillat att nån annan mupp satte på din fru. Ska du knulla en upptagen skithög så gör det men då kan du väl åtminstone vara vuxen nog att stå för vad du gör?
  • Anonym (Cuck)
    Anonym (jaha) skrev 2022-11-06 15:51:52 följande:
    Sluta fjanta dig TS, du vet mycket väl vad hennes man kommer tycka för du hade förmodligen inte alls gillat att nån annan mupp satte på din fru. 
    Nu är jag inte helt insatt i TS situation, men jag kan konstatera att jag älskar när andra män sätter på min fru. Dom får gärna göra det i hemlighet. En gång hade jag riggat en dold kamera och spelade in fruns sexmöten med älskaren. Jag var bortrest på jobbresa och jag var mer eller mindre säker på att dom skulle ses i vår bostad.

    Jag fick rätt, och det var nog det mest upphetsande jag sett.....
Svar på tråden Gift kvinna kär i mig