• Rotfrukt

    Pernilla Wahlgren bu eller bä?

    Bara jag som börjar tröttna på Pernilla Wahlgren och hennes familj som syns överallt i media? Inte nog med hennes egna eviga dokusåpa på kanal 5 utan nu ska hon även leda allsången på Skansen nästa säsong. Så är hon sevärd eller bara en uppmärksamhetstörstande egotrippat narcissist?

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Pernilla Wahlgren bu eller bä?
  • Anonym (Abc)

    Hon verkar ha en bra syn på livet så jag tycker hon kan inspirera oss andra.

    Sen är det väl bra att hon tar dem chanser hon får? Det gör man väl som människa?

  • Anonym (Picadilly circus)

    Jag var som liten hennes fan. Andra jag tyckte om var Carola och Anna Book. 
    Eftersom hennes familj har varit väldigt synlig är det uppenbart att hela familjen har narcissistiska drag. Bara det lilla jag såg av Bianca och Pernilla i pratshowen på Aftonbladet (jag har inte följt Wahlgrens värld eller Bianca Ingrossos vloggar) visade klassiska narcissistgrimaser.

    MEN med det sagt så verkar alla i familjen mycket charmiga och roliga att vara med, och jag tror att de alla älskar varandra otroligt mycket. En hatkärlek i generationer. Jag tror att de gråter hur mycket som helst. 

    Det gör mig inget att de syns mycket. Tänk om vi skulle vara tvungna att titta på Kungafamiljens år lika mycket. Vi skulle ju dö av tristess. 

  • Anonym (B)

    Bu! Hela familjen är så mediekåta och lever på att skapa drama om sitt liv, lite som Kardashian light.

  • Anonym (B)

    Undrar hur Bianca och främst Benjamin mår egentligen, de verkar inte stabila någon av dem.

  • Anonym (Picadilly circus)
    Anonym (B) skrev 2022-10-31 17:25:34 följande:

    Undrar hur Bianca och främst Benjamin mår egentligen, de verkar inte stabila någon av dem.


    De mår självklart inte bra. Bara att vara bästis med Oscar Zia måste vara en väldig svår situation. Pappan verkar också bära på ett jättemörker. Men både Benjamin och Pernillas yngsta syskon, han som ville bli astronaut, är ju de mest sympatiska utåt sett. Småsyskoncharmiga och medberoende. Men kan säkert vara för jävliga i relationer de också. Ändå tycker jag som publik bäst om dem. Troligen är det morfar Wahlgren som är den verkliga roten till det onda, för han verkar för bra för att vara sann. 
  • Anonym (Picadilly circus)
    Anonym (B) skrev 2022-10-31 17:24:21 följande:

    Bu! Hela familjen är så mediekåta och lever på att skapa drama om sitt liv, lite som Kardashian light.


    Jag har inte sett The Kardashians och förstår inte grejen med dem. Det är någons rumpa och dens vara eller inte vara, och sen en rappare med bipolär sjukdom som inte får vara med längre. Finns det något mer att veta? 
  • Anonym (Picadilly circus)

    Bianca, om du läser det här och blev ledsen så vill jag säga förlåt. Du är jättesnygg och din lägenhet är väldigt fin. Det är bra att du lyckats bli så rik också. Du ser inte alls gammal ut, men operera inte mer nu. 

  • Anonym (CNN)

    Därför att kända personer inte har någon kapacitet att begripa när det är dags att försvinna ett tag. 


    De får hejarop på sina sociala konton dagligen så gud nåde sig om du inte håller med! Deras fans skriver och kändisarna tror att alla känner likadant. 

  • Anonym (B)
    Anonym (Picadilly circus) skrev 2022-10-31 17:31:46 följande:
    Jag har inte sett The Kardashians och förstår inte grejen med dem. Det är någons rumpa och dens vara eller inte vara, och sen en rappare med bipolär sjukdom som inte får vara med längre. Finns det något mer att veta? 
    Ja pappan brukade vara en stor sportstjärna och är numera kvinna. Men som sagt, inte mycket nyhetsvärde kring de där människorna.
  • Anonym (Picadilly circus)
    Anonym (B) skrev 2022-10-31 17:52:11 följande:
    Ja pappan brukade vara en stor sportstjärna och är numera kvinna. Men som sagt, inte mycket nyhetsvärde kring de där människorna.
    Jaha, fast det låter ju onekligen lite sensationellt, fast ändå inte, eftersom det blivit vanligare att transitionera. 
Svar på tråden Pernilla Wahlgren bu eller bä?