Är jag gravid!?
Jag VET att ingen kan svara på frågan jag kommer att ställa. Jag är snarare intresserad av om någon av er har liknande erfarenheter.
Jag började banta flr typ 9 veckor sen och har gått ner 13 kilo nu, äter på underskott och tränar en del men inte särskilt hårt. Min förra mens kom på typ BIM+1 och jag hade känningar innan.
Ni däremot är jag på cykeldag 34 (BIM +4) har inga känningar för mens och i min menstracker står det nu för första gången någonsin att mensen är sen (en sån grå ruta). Jag har förstås tagit ett gravtest i lördags kväll och ett u måndags morse men båda helt blanka så jag börjar tvivla på en graviditet. Men hjärnan spökar ju förstås.
Finns det en risk att min ägglossning kan ha uteblivit? Jag tyckte att jag kände den så väldigt tydligt då jag brukar känna mig öm och svullen några dagar när jag vet att den ägt rum. Jag och min kille har haft oskyddat srx där han tagit på kondomer innan utlysning. Jag frågade om han kan ha fått försats eller liknande men han påstår att han känner sånt och att så inte är fallet.
Vad tror ni??