• anonymmtjejj

Aldrig varit på klubb i sällskap

Jag har aldrig gått på klubb i sällskap, och jag bryr inte mig om vad folk tycker. Fyfan va bra det känns att inte behöva ha tjejkompisar som bara blir avundsjuka av ens utseende och trycker ner en. Jag har nog aldrig haft riktiga kompisar och kommer nog aldrig ha. Fyfan vad bra det känns faktiskt.

• Svar på tråden Aldrig varit på klubb i sällskap
  • Anonym (Trolly)

Det är okej att gå ut själv, men det kräver sin person. Går man ut själv är det väl ofta för att träffa en tillfällig partner. Jag är inte säker på att det är lika vanligt bland heterosexuella nuförtiden, men det förekommer säkert spänningssökande, som det alltid har gjort.

Vackra människor kan ha riktiga vänner. Men vackra människor löper en ökad risk för narcissism eftersom de blir särbehandlade från ung ålder, vilket kan göra att de har svårt med nära relationer. 

• Anonym (MR klister)
    anonymmtjejj skrev 2022-11-04 03:21:18 följande:
    Aldrig varit på klubb i sällskap

Jag har aldrig gått på klubb i sällskap, och jag bryr inte mig om vad folk tycker. Fyfan va bra det känns att inte behöva ha tjejkompisar som bara blir avundsjuka av ens utseende och trycker ner en. Jag har nog aldrig haft riktiga kompisar och kommer nog aldrig ha. Fyfan vad bra det känns faktiskt.

Om du inte har några kompisar, så är det ju självklart att du får gå själv, det är ju inget val. 
    Och med din dryga attityd, så är det nog bäst. 
  • Anonym (Trolly)
    Anonym (MR klister) skrev 2022-11-04 09:03:03 följande:
    Om du inte har några kompisar, så är det ju självklart att du får gå själv, det är ju inget val. 
    Och med din dryga attityd, så är det nog bäst. 
    Det är ingen verklig person bakom kontot. Därför försökte jag förklara lite av det som kontots innehavare funderar kring. Han vill ha fram den typ av reaktioner du nu kommer med för att hämnas på någon snygg tjej som går ut själv och inte vill ha ts. Hon kan ha förtjänat det, men det blir en ganska lam hämnd. 
Svar på tråden Aldrig varit på klubb i sällskap