Rida av/överst tips, mindre format
Jag har börjat träffa en kille och hade sex första gången med honom i fredags.
Det var otroligt nervöst och stelt första gången, andra gången och inatt (tredje gången) så är det inte alls så stelt men fortfarande lite nervöst och osäkert då vi heller inte visste vart detta skulle leda till.
Så till problemet.
Med mitt ex så älskade jag att rida av, tyckte det oftast var superskönt, med en annan kk så trodde jag att jag skulle dö av smärta när jag skulle rida av och med med en annan kk så kändes det ingenting.
Vissa ställningar funkar jättebra med vissa och andra inte alls medans det funkar med andra beroende på storlek, böjd osv.
Med killen jag är med nu så när vi hade sex i fredags så kändes det ingenting när jag red av, jag hade druckit lite och hade lite mens vilket också spelar roll. Men med tanke på att jag fortfarande är lite nervös och osäker så vågar jag inte testa det igen och han har rätt lik kuk som min andra kk där det inte kändes något så tror att just det inte funkar.
I andra ställningar känner jag självklart honom, men inte ridande.
När jag rider av (som med mitt ex) så märkte jag att det gnidande sättet funkade bäst då det var otroligt skönt och jag kan hålla på länge och i olika hastigheter. Hade inte så mycket erfarenhet att rida av innan honom då det varit att det inte känts eller gjort alldeles för ont tidigare och sen kickade osäkerheten in också.
Nu till problemet, jag gör allt jag kan från andra ställningar såklart men vill ha tips på ställningar där jag kan jobba på mer, som då överst.
Någon som har något tips på någon ställning som passar bra med en kille som har lite ?mindre? kuk? Han har under medel.
Provade även att ligga och rida men tyckte inte det var så skönt heller. Vågar inte fråga honom just nu om vad han tycker heller och vågar inte testa mig fram så mycket just nu då jag är osäker i mig själv och väntar tills jag är mer bekväm.
Andra ställningar känns det alltså väldigt bra i, men vill hitta fler där jag kan göra ?jobbet?.
Vill endast ha tips på ställningar där jag gör ?jobbet?, inte doggy eller skeden där båda gör. Han har lite problem med kroppen atm så han får lätt ont och blir lätt trött så vill gärna kunna ?ta över facklan? vid dom tillfällena och överlag.