• Anonym (Sara)

Löneanspråk för lagerjobb?

Har sökt jobb på lager och ska på intervju nästa vecka och undrar lite över vad man borde begära i lön? Det är endast en deltidstjänst de erbjuder och jag undrar om det är timlön eller månadslön man pratar om då? Jag är inte så insatt i det här med löneförhandling då de två jobb jag haft innan så har man fått en lön tilldelad enligt lönetabell. Har ingen tidigare erfarenhet inom lager men jag ska ta truckkort nu i helgen så jag har något att komma med iaf.

• Svar på tråden Löneanspråk för lagerjobb?
  • Anonym (Erik)
    Anonym (Sara) skrev 2022-11-04 15:50:24 följande:
    Löneanspråk för lagerjobb?

Har sökt jobb på lager och ska på intervju nästa vecka och undrar lite över vad man borde begära i lön? Det är endast en deltidstjänst de erbjuder och jag undrar om det är timlön eller månadslön man pratar om då? Jag är inte så insatt i det här med löneförhandling då de två jobb jag haft innan så har man fått en lön tilldelad enligt lönetabell. Har ingen tidigare erfarenhet inom lager men jag ska ta truckkort nu i helgen så jag har något att komma med iaf.

De jag känner som har den typen av jobb tjänar cirka 26-29 tusen. 
  • Anonym (Abc)

När man söker på lagerarbetare lön så får man många resultat runt 29. 

Men jag såg även nånstans runt 27 och det är väl där nånstans du kan hamna som oerfaren. Kanske 26 också. Men det Här är ju månadslöner.

• Anonym (Hmm..)

Oj vad högt alla gissar. Jag skulle tro att 21-22000 är mer rimligt.

Svar på tråden Löneanspråk för lagerjobb?