• jowald

    Clearblue spökstreck eller inte?

    Hej.
    Lång historia kort, jag har PCOS och oregelbunden mens. Därav inget svar på när BIM är.

    31/10 fick jag en mindre och annorlunda blödning som höll i sig i 3 dagar. Lite i binda men mest när jag torkade mig.
    Ingen mensvärk. 

    I lördags fick jag en tjock genomskinlig flytning med lite blod i samt svag värk i tjejmagen.

    Idag tog jag ett clearblue där man ser ett svagt streck men jag vet inte om det brukar visa tydliga spökstreck? 
    Någon med erfarenhet?

  • Svar på tråden Clearblue spökstreck eller inte?
  • jowald

    Kan clearblue ge missvisande positivt? För mig är detta positivt men svagt men vågar inte hoppas på att det faktiskt är så.
    Är de många som fått falsk positivt på dessa?

  • Dukallarmigdrömmare

    Tycker det ser positivt ut men ta ett digitalt för säkerhets skull 🙂 det gjorde jag för vågade inte lita på det jag såg och maken tyckte det va så svagt 😂

  • jowald
    Dukallarmigdrömmare skrev 2022-11-23 12:42:54 följande:

    Tycker det ser positivt ut men ta ett digitalt för säkerhets skull 🙂 det gjorde jag för vågade inte lita på det jag såg och maken tyckte det va så svagt 😂


    Tog digitalt idag, dock inte med morgonurin. Men tycker det är konstigt att de visar inte gravid när det andra testet ser ut såhär (lägger in bild)

  • Dukallarmigdrömmare

    Vad tråkigt . Kan ju va spökstreck, det ser lite smalt ut, men ja, det är lurigt det här med att tolka strecken. Rfsus brukar ge spök vet jag iaf. Önskar dig all lycka till och hoppas snart du plussar ! 🌸

  • Anonym (Positivt)

    Enligt mig är det ett positivt test!
    Har du testat något idag? *nyfiken* :) 

Svar på tråden Clearblue spökstreck eller inte?