• Nissenils75

Vart

Hej alla. 

om man är nyskild och vill ut på dating. 

men är inte sugen på förhållande. 

finns det någon bra sida el app för sådan. 
    om man mest vill ha sex. 

alla sidor jag kan hittat är ju bara fake profiler. 

• Svar på tråden Vart
  • Anonym (Osannolikt)
    Nissenils75 skrev 2022-11-10 23:03:09 följande:
    Vart

Hej alla. 

om man mest vill ha sex. 

Hur kan du påstå att alla är fake? Det stämmer ju inte alls. 
    Söka sex kan du göra på varenda som finns. Skriv att du bara vill ha sex redan från början så det inte blir missförstånd och någon tror du är ute efter förhållande. 
  • Anonym (Osannolikt)
    Anonym (Osannolikt) skrev 2022-11-10 23:12:20 följande:
    Söka sex kan du göra på varenda som finns. Skriv att du bara vill ha sex redan från början så det inte blir missförstånd och någon tror du är ute efter förhållande. 

Nissenils75 skrev 2022-11-10 23:03:09 följande:
    Vart

Hej alla. 

om man mest vill ha sex. 

Om någon nappar och vill ha kravlöst sex med dig är en helt annan sak  
  • Anonym (Bobvious)

Har du testat Tinder.......?

• Man 78
    Lyckligalotta skrev 2022-11-11 10:44:15 följande:

Tinder eller BC känns väl som mest relevanta idag. 

Har du erfarenhet av dessa sidor själv? 
    Den bild man tycker sig se är att tjejer får hur många meddelanden som helst men 99% är skräp och killar måste verkligen sticka ut för att lyckas få kontakt.
  • Anonym (Bobvious)
    Man 78 skrev 2022-11-11 11:21:45 följande:
    Har du erfarenhet av dessa sidor själv? 
    Den bild man tycker sig se är att tjejer får hur många meddelanden som helst men 99% är skräp och killar måste verkligen sticka ut för att lyckas få kontakt.
    Till skillnad från vilken dejting/sexsida då tänker du...?
  • Man 78
    Anonym (Bobvious) skrev 2022-11-11 11:23:24 följande:
    Tänker på alla sidor skulle jag tro
  • Anonym (Bobvious)
    Man 78 skrev 2022-11-11 11:31:01 följande:
    Tänker på alla sidor skulle jag tro
    Ja precis så jag menar också. Det är inte unikt för just de två sidorna.
  • Man 78
    Anonym (Bobvious) skrev 2022-11-11 11:35:39 följande:
    Ja precis så jag menar också. Det är inte unikt för just de två sidorna.
    Nej nu tog jag nog BC och Tinder som exempel men du delar den uppfattningen alltså?
  • Anonym (Bobvious)
    Man 78 skrev 2022-11-11 11:37:24 följande:
    Nej nu tog jag nog BC och Tinder som exempel men du delar den uppfattningen alltså?
    Ja det spelar ingen roll vilken sida eller app man pratar om så är det så. Överskott av män, som dessutom spammar ihjäl kvinnorna, en del kvinnor/tjejer säger att de knappt orkar gå igenom alla träskpaddor för att hitta någon vettig.
  • Anonym (Osannolikt)
    Anonym (Bobvious) skrev 2022-11-11 11:23:24 följande:
    Ja till exempel Hemligg.se 
  • Anonym (Bobvious)
    Anonym (Osannolikt) skrev 2022-11-11 13:40:58 följande:
    Ja till exempel Hemligg.se 
    Så du påstår att det ser annorlunda ut där? Att kvinnor inte blir överösta med meddelanden så att killarna knappt har en chans om de inte sticker ut...?
  • Anonym (Osannolikt)
    Anonym (Bobvious) skrev 2022-11-11 14:16:11 följande:
    Så du påstår att det ser annorlunda ut där? Att kvinnor inte blir överösta med meddelanden så att killarna knappt har en chans om de inte sticker ut...?
    Efter det året jag var en mycket aktiv och synlig medlem vet jag att man får många meddelanden men kan också studera hur männen beteer sig i flödet och med andra. På bc kan man flyga under radarn och betee sig hur som helst och det är bara den man skriver till som ser det. På hemligg är moderaterna väldigt närvarande och tölpar kontaktas och åker ut efter en varning. 
    Ett överflöd av män är det även där och det krävs  att man är en fena på att uttrycka sig precis som på andra sidor. 
  • Anonym (Bobvious)
    Anonym (Osannolikt) skrev 2022-11-11 19:36:12 följande:
    Efter det året jag var en mycket aktiv och synlig medlem vet jag att man får många meddelanden men kan också studera hur männen beteer sig i flödet och med andra. På bc kan man flyga under radarn och betee sig hur som helst och det är bara den man skriver till som ser det. På hemligg är moderaterna väldigt närvarande och tölpar kontaktas och åker ut efter en varning. 
    Ett överflöd av män är det även där och det krävs  att man är en fena på att uttrycka sig precis som på andra sidor. 
    Så du menar att man inte får skriva till hur många som helst där, eller vadå? För det var inte frågan om att störa andra utan om de olika förutsättningarna för män vs. kvinnor.
  • Anonym (Osannolikt)
    Anonym (Bobvious) skrev 2022-11-12 00:51:46 följande:
    Så du menar att man inte får skriva till hur många som helst där, eller vadå? För det var inte frågan om att störa andra utan om de olika förutsättningarna för män vs. kvinnor.
    Ja det stämmer. Man får endast tillgång till någon annan person  inboxen om den personen besvarat din flört. 
    Plus att man ser hur folk uppför dig i flödet. Uppför man sig mindre bra i flödet kan det påverka om dina flörtar besvaras.
  • Anonym (Notre dame)
    Lyckligalotta skrev 2022-11-11 10:44:15 följande:

Tinder eller BC känns väl som mest relevanta idag. 

Svåra sidor/appar för oss män som inte är skitsnygga eller har jättekuk. 
Svar på tråden Vart