• Anonym (Förvirrad)

Kär i min kollega

Jag är kär i min kollega som är upptagen. Jag tror att han gillar mig då han försökte flörta med mig men jag spelar ointresserad för att jag vill inte va med i en triangeldrama. Jag trodde att han försvinner ur mina tankar med tiden men mina känslor blir bara starkare. Vad ska jag göra?😔

• Svar på tråden Kär i min kollega
  • Anonym (Tufft)

Det är tufft med kärlek och känslor. Han är upptagen och du vet om det. Visst kan han flirta med dig ändå. Antingen är han sånt i sin personlighet eller så gör han det för att han vill locka fram en reaktion hos dig. 
    Om du inte kan undvika honom kan du ju se över att byta jobb eller avdelning. 

Om det blir så att ni inleder något är min varma rekommendation att ni är fria och lediga båda två innan dess. Livet blir mycket enklare då. 

• Anonym (Tufft)

Det är tufft med kärlek och känslor. Han är upptagen och du vet om det. Visst kan han flirta med dig ändå. Antingen är han sånt i sin personlighet eller så gör han det för att han vill locka fram en reaktion hos dig. 
    Om du inte kan undvika honom kan du ju se över att byta jobb eller avdelning. 

Om det blir så att ni inleder något är min varma rekommendation att ni är fria och lediga båda två innan dess. Livet blir mycket enklare då. 

• Anonym (Kaffedraken)

Jag var kär i en arbetskamrat som var upptagen. Det var riktigt jobbigt, för jag vet att hon gillade mig också.
    En plåga att jobba ihop i flera år Rynkar på näsan
    Finns inte mycket att göra.
    Jag stötte på andra kvinnor jag var attraherad av. Men jag tänker på henne än, ser henne ibland. Hon var nog min drömkvinna.

• Anonym (Förvirrad)

Jag försöker undvika honom så mycket som det går och han har säkert märkt mitt märkliga beteende och jag tror till å med att han tror att jag leker med honom men jag lider asså. 😢

• Anonym (Anna)

Kär är inte det lite väl att ta i? El så var det för många år sedan för min del så jag ska hålla truten och inte säga det går över blabla, men vilken ålder är ni i cirkus?

• Anonym (Förvirrad)
    Josef  Jag är inte Fanny tyvärr men lycka till :)

Anna  Jag är 31 och han är 33

Hur citerar man här?
  • Anonym (Förvirrad)
    Josef Jag skriver tråden hemifrån och som jag vet så jag är ensam hemma 🙂 Du får leta efter ett annat tråd som Fanny har skapat. Mitt namn börjar på A. Tyvärr men jag är inte henne
  • Anonym (Förvirrad)
    Josef What? Jag känner inte dig Josef. Snälla leta efter ett annat tråd.
  • Anonym (Anna)

Josef hallucinerar? Skriver sådär i många trådar som om du letar efter någon samt om olycklig kärlek tills någon nappar. 

• Anonym (Anna)

El så kanske han har korrekt då föreslår jag att ni pratar med varann om ni sitter 1m från varann, önskar er lycka till om så är fallet.

• Anonym (Förvirrad)
    Anna Jag känner inte honom. Förstår inte varför han påstår att jag är Fanny. Vill han förstöra mitt tråd eller vad? Bryr mig inte. Men mitt problem återstår? Hur ska jag bli av med dessa känslor :(
  • Anonym (Tufft)
    Anonym (Förvirrad) skrev 2022-11-16 16:55:10 följande:
    Men mitt problem återstår? Hur ska jag bli av med dessa känslor :(
    Byt jobb och skaffa dig en härlig älskare. 
  • Anonym (Jag)

Jag skulle visa mitt intresse 

• Anonym (Förvirrad)
    Anonym (Jag) skrev 2022-11-16 20:29:34 följande:

Jag skulle visa mitt intresse 

Jag är rädd att bli sårad och vill inte vara hans älskarinna. Så jag måste nog glömma honom. Sååå jobbigt😞
  • Anonym (Sant)
    Anonym (Förvirrad) skrev 2022-11-16 21:13:36 följande:
    Jag är rädd att bli sårad och vill inte vara hans älskarinna. Så jag måste nog glömma honom. Sååå jobbigt😞
    Olycklig kärlek är tungt, mycket tungt. Det sämsta med att bli kär, att bli olyckligt kär eller bli sårad/bränd.

Har också en jobbig period nu, men är inte kär och det är en helt annan story!
Svar på tråden Kär i min kollega