Chef som inte gillar mig, inte svara på mail och samtal. Har jag betett mig så illa?
Jag har varit sjuk mycket i år och vabbat mycket. Jag har fått fyra missfall på ett år och varit hemma en del pga det, jag har dessutom blivit sjuk när jag blivit gravid. Planerad graviditet i två av fallen.
Nu senast skrev jag in att jag vabbade då en barnet blivit sjukt men att jag hoppades på barnvakt nästa dag.
På morgonen när jag ringde in så gick det inte att komma fram och telefonen är bara öppen fram tills kl 9. Jag förstår att min chef ville haft svar tidigare men jag försökte och vi råkade somna om eftersom mitt barn varit dåligt hela natten. Senare under dagen fick jag ett mail från chefen som undrade var jag var och jag skrev som det var. Försökte även nå henne via telefon och sms. Hon svarade inte alls. Hon hälsar inte på jobbet, hon svarade inte på ett jobbmail. Det är som att hon fryst ut mig. Fick svar på ett annat mail som hon verkligen var tvungen att svara på och det var extremt kortfattat och på gränsen till otrevligt.
Jag tror jag kommer bli av med mitt jobb. Jag är ensamstående och lever verkligen på marginalerna så jag vet inte hur jag ska klara detta.
Kan facket hjälpa mig med detta? Har väldigt mycket ångest och oro över detta. Sov inget natten till måndagen och bara ett par timmar inatt, så snälla försök att hålla en trevlig ton.
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2022-11-22 10:36
Ville bara skriva att allting löst sig :). tack till alla som svarat!