• Anonym (Li)

Tappat mig själv

Rubriken låter ju rolig, men helt ärligt. Jag har inte mått så bra de senaste två månaderna, jag har fått reda på att mitt vikarierande jobb snart är slut och jag är påväg in i ett jobb som jag inte ens har utbildning för, projekt administratör. jag ser så mycket fram emot detta men är också orolig och nervös. Jag vill ju utvecklas. 

jag har liksom tappat mitt intresse för det jag gillar. Jag bryr mig liksom inte så mycket. Jag orkar knappt julpynta. 

har känt såhär jätte länge och ser inte fram emot något alls. Vet inte vsd en sådan nervös själ kan göra. 

• Svar på tråden Tappat mig själv
  • Tukt

Det kanske inte är så stor tröst. Men det finns folk som "tappar" sig långt mycket mer än så. Både i tid och grad.
    Så förstora inte upp ditt mående för mycket för det är helt enkelt en del av livet.
    Dock förstår jag såklart det är jobbigt och att det är bra ta olika planer för att hantera det där. Men i bland drar det lätt i väg om man fokuserar för mycket på de där sakerna.

• Anonym (Li)

Har även tänkt på att min pojkvän ej uppskattar mig och uppvaktar mig, det är inte ett måste men jag Känner verkligen att han är helt obrydd 

• Tukt
    Anonym (Li) skrev 2022-11-23 18:21:49 följande:

Har även tänkt på att min pojkvän ej uppskattar mig och uppvaktar mig, det är inte ett måste men jag Känner verkligen att han är helt obrydd 

Det är ju oftast så att när saker lite ställs på sin spets, så ser man hur bra eller dåligt saker fungerar runt en. Tyvärr först då.
Svar på tråden Tappat mig själv