Stalkers på dejtappar
Dom som är inne på ens profil flera gånger men inte skriver något. Vad är deras problem?
Dom som är inne på ens profil flera gånger men inte skriver något. Vad är deras problem?
De hoppas att du ska skriva först.
Instämmer med föregående. Det har hänt att jag ibland skrivit några rader vid såna tillfällen, vilket varit väldigt uppskattat. Men gör inte detta längre eftersom jag tycker att alla ska ta sitt ansvar för att få igång kommunikationen. Det är väl ändå upp till den som besöker en profil att börja skriva.
Så det där med att skicka flirt i stället för att skriva, det är ju bara att lägga över ?ansvaret? på den andra.
På badoo om man inte har premium så kan man inte skriva utan bara besöka.
Du är rätt trög, eller? Stalker som inte tar kontakt? En stalker är alltså motsatsen till någon som inte skriver eller tar kontakt.
Förmodligen har de inga problem alls, bestämmer du vad man får göra på nätet? Du kanske är en sk lastbil? Det är alltså det senaste ordet för någon som skriver till andra på nätet.
På badoo om man inte har premium så kan man inte skriva utan bara besöka.
Du är rätt trög, eller? Stalker som inte tar kontakt? En stalker är alltså motsatsen till någon som inte skriver eller tar kontakt.
Förmodligen har de inga problem alls, bestämmer du vad man får göra på nätet? Du kanske är en sk lastbil? Det är alltså det senaste ordet för någon som skriver till andra på nätet.
Vilken taskig syn du har på folk som besöker din profil! Antagligen är de intresserade, antingen inte tillräckligt för att kontakta dig eller så är de blyga.
Då vet du inte vad en stalker är. Jag själv hade en kvinna som ringde väldigt ofta. Som jag inte var intresserad av.
Jag har även haft en kvinna som har getts ut att vara en annan kvinna. Som jag tyckte var riktigt obehaglig. När jag träffade denna kvinna. Så var hon väldigt rädd för mig. Då inser jag att jag hade blivit grundlurad. Så hoppet om tvåsamhet finns inte längre.
Sj råkar jag ofta besöka vissa profiler flera ggr med besvikelse när jag inser att "jaha va det den där profilen igen" innan jag lämnar, ibland är det små bilder som fångar mitt intresse innan jag kommer in o inser att jag redan i mitt huvud avfärdat profilen tidigare. Då kan det bli många besök.
Dom har dåligt minne om vem dom tittat på innan? Så var det för mig. Jag kunde klicka på en man o när jag sedan läste hans text eller såg resten av bilderna så mindes jag varför jag inte var intresserad. vill du man ska blocka istället för tt slippa snubbla över samma gång på gång?
Det kan vara allt från att han formulerar sig dåligt i text, politiska åsikter, att han inte har barn, hobbies som jag inte gillar.
man får väl anta att om någon vill prata med en så inleder dom en konversation på ett ställe som en dejtingapp.
Man går inte in på någons profil flera gånger av misstag.
Man går inte in på någons profil flera gånger av misstag.