• Anonym (Jlolo­)
    Fri 25 Nov 2022 21:51
    9924 visningar
    26 svar
    26
    9924

    Min man vill ha trekant

    I ett tag har min man nämnt att ha vill krydda till vårt sexliv genom att ta in en eller fler personer till, Har varit emot detta men jag känner att jag kommer att förlora honom i längden för han verkligen vill. Vi har varit tillsammans i flera år o vi älskar varandra,,, som sagts jag vill inte förlora honom eller uppfattas som omodern

    Nån som har testat? 

  • Svar på tråden Min man vill ha trekant
  • Anonym
    Fri 25 Nov 2022 21:57
    #1
    +4

    Gör ingenting du inte vill ts.
    Du ska må bra i din relation
    Om han vill göra något mot din vilja så är han inte rädd om dig

  • Anonym (Jlolo­) Trådstartaren
    Fri 25 Nov 2022 22:03
    #2
    Anonym skrev 2022-11-25 21:57:19 följande:

    Gör ingenting du inte vill ts.
    Du ska må bra i din relation
    Om han vill göra något mot din vilja så är han inte rädd om dig


    Han vill inte tvinga mig utan övertyga mig. Han har tjatat om detta i  jättelänge att jag inte orkar säga nej eller visa motstånd. Sen ser o hör jag fler o  fler par som gör sånt o att det är inte alls konstigt utan det är mer eller mindre hur moderna par gör numera
  • Anonym
    Fri 25 Nov 2022 22:13
    #3
    +3
    Anonym (Jlolo) skrev 2022-11-25 22:03:21 följande:
    Han vill inte tvinga mig utan övertyga mig. Han har tjatat om detta i  jättelänge att jag inte orkar säga nej eller visa motstånd. Sen ser o hör jag fler o  fler par som gör sånt o att det är inte alls konstigt utan det är mer eller mindre hur moderna par gör numera
    Att tjata så länge att någon ger upp är en form av tvång.

    En modern kvinna lyssnar på sig själv och sina behov. Vad har jag för behov ? 
    En modern kvinna säger nej till det hon inte vill. En modern kvinna lever inte för att tillfredsställa en man.
  • Anonym (A)
    Fri 25 Nov 2022 22:17
    #4
    Anonym skrev 2022-11-25 21:57:19 följande:
    Gör ingenting du inte vill ts.
    Du ska må bra i din relation
    Om han vill göra något mot din vilja så är han inte rädd om dig
    Det tycker inte jag heller. 
  • Anonym (Chris­tina)
    Sat 26 Nov 2022 07:36
    #5
    +1

    Du är lurad. 


    Särskilt vanligt är det inte. I vissa kretsar kanske, men inte hos vanligt folk. Du blir lurad. 

  • Anonym (Lurad­)
    Sat 26 Nov 2022 10:37
    #6
    +1

    Förlora honom i längden...? Snälla du, han har redan en fot utanför relationen. En man som vill ligga med andra åker ut med huvudet före.

  • Anonym (Grown­)
    Sat 26 Nov 2022 12:09
    #7

    Nä det är inget "moderna par" generellt gör. En del kanske men vanligt är det inte.
    Han nöter ner dig genom tjat, trots att du sagt att du inte vill. Det är inte okej. Man kan inte övertyga eller övertala någon till någon sexuell handling, då är det inte samtycke utan ett övergrepp. 

  • Sat 26 Nov 2022 12:22
    #8

    Jag har testat och det är härligt. Men i mitt fall så var jag singel första gången och dom andra gångerna levde jag i ett förhållande där vi båda ville. Jag lever nu i ett nytt förhållande där jag är nöjd med sexlivet, men hade inte haft nåt mot att ta in en/flera personer, men min sambo Vill inte så det får jag acceptera såklart.

    Vill du så testa.
    Vill du inte så låt bli. 
    Om din sambo tjatar så blir det tvång, då blir det inte bra för nån. Fortsätter han att tjata och inte accepterar dig så respekterar han dig inte alls och då har ni ingen framtid att bygga på anser jag. En sån här sak ska vara 100% ömsesidigt och en önskan från båda parter.

  • Anonym (Vem faan)
    Sat 26 Nov 2022 12:27
    #9
    +2

    vill va modern?
    Om han nämnt det någon gång är väl ok. Men om det är något han tjatar om, då känns det som att han inte tar någon hänsyn och respekterar.
    Min personliga åsikt är att man endast ska ha det sex som man vill ha.

  • Anonym (thelo­unger.­se)
    Sat 26 Nov 2022 12:51
    #10

    Väldigt enkelt. Gör inget du inte vill göra. Speciellt när det kommer till sex. Där ska det vara 100% ömsesidigt. Vill du inte så ska han bara acceptera det.
    /thelounger.se

Svar på tråden Min man vill ha trekant