• Anonym (No one)

    Jag behöver en... livscoach? Mästare? Androidassistent?

    Jag är så jävla misslyckad att det är sanslöst. Någon behöver helt enkelt bli min absoluta chef och berätta för mig vad jag ska göra varje vaken minut.

  • Svar på tråden Jag behöver en... livscoach? Mästare? Androidassistent?
  • Anonym (No one)

    Jag har försökt saker som att skriva scheman, ha påminnelser med larm på telefonen, mm mm mm, men ingenting fungerar. Eftersom ingen annan övervakar mig händer ingenting.

  • Anonym (Mästrande Experter)

    Du är på rätt ställe! Vimlar av dom här Skrattande

  • PH76

    Jag är på inget sett en livscoach men du ska få mitt förslag.

    Försök inte ändra allt på en gång, fokusera på den eller de förändringar som kommer göra störst skillnad och ta dig emot ditt mål först. Det kan vara att börja plugga och träna till exempel, sen ser du till att detta fungerar innan du tar dig an något annat, även om det tar 2-3 år.

    Att förändra sitt liv är är inte en 6 månaders process, men det är givetvis aldrig för sent att börja.

  • Anonym (Challe)

    Jamen skaffa en såndär androidassistent. Perfekta julklappen till dig själv. Alexa exempelvis. Sätt påminnelser och sånt 

  • Anonym (No one)
    Anonym (Mästrande Experter) skrev 2022-11-26 07:35:25 följande:

    Du är på rätt ställe! Vimlar av dom här  // Skrattande


    Jo, jag har märkt det. Tyst
  • Anonym (No one)
    PH76 skrev 2022-11-26 07:48:35 följande:

    Jag är på inget sett en livscoach men du ska få mitt förslag.

    Försök inte ändra allt på en gång, fokusera på den eller de förändringar som kommer göra störst skillnad och ta dig emot ditt mål först. Det kan vara att börja plugga och träna till exempel, sen ser du till att detta fungerar innan du tar dig an något annat, även om det tar 2-3 år.

    Att förändra sitt liv är är inte en 6 månaders process, men det är givetvis aldrig för sent att börja.


    Plugga och träna låter svårt. Gå upp och borsta håret kanske.

    Jo, jag erkänner. Jag ligger nyvaken i sängen med mobilen. 
  • Anonym (No one)
    Anonym (Challe) skrev 2022-11-26 21:38:12 följande:

    Jamen skaffa en såndär androidassistent. Perfekta julklappen till dig själv. Alexa exempelvis. Sätt påminnelser och sånt 


    Nä, alltså, inte en sån. Det har jag på mobile, haft I många år. Jag menar en robot. 
  • Anonym (?)
    Anonym (No one) skrev 2022-11-26 21:55:05 följande:
    Plugga och träna låter svårt. Gå upp och borsta håret kanske.

    Jo, jag erkänner. Jag ligger nyvaken i sängen med mobilen. 
    Vad har du för sysselsättning då? En välstrukturerad vardag med fasta tider borde väl vara bra för dig? Överväg att göra en utredning, du har kanske någon NPF som du inte vet om?
Svar på tråden Jag behöver en... livscoach? Mästare? Androidassistent?