Du måste logga in för att svara i en tråd.

• Anonym (Lovisa)

Kk kompis

Hej jag blev ihop med en kille 2017 o det tog slut efter 1 år men efter det har vi umgåtts som kk. Från början kändes det rätt kanske var jag inne i en annan fas av min sjukdom. Vi Har bara träffats några grr i månaden bara för att ha sex. Vi har båda barn..
    Jag har utvecklat en kompis relation till denna kille oxå pga jag är väldigt ensam
    ..o lider av psykisk sjukdom. ( en typ av bipolär sjukdom)  Han har sagt att vi kan inte ha ett vanligt förhållande pga min sjukdom.  Jag har börjat känna att det känns fel men det känns som jag har svårt att bryta detta o så fort jag börjar tveka om att inte träffas är han väldigt på... o så...
    Dessutom tror jag att han har spridit känsliga saker om mig typ hur jag är i sängen. Känns inte roligt när en annan kille (okänd) kontaktar mig o vill va kk... 
    Jag mår dåligt men har satt mig i detta själv...

• Svar på tråden Kk kompis
  • Anonym (E)

Jag skulle känna att det känns fel iom att han nyttjar dig för sex men du duger inte att ha en relation med. Skulle kännas rätt så billigt.... Sedan att han berättar om saker ni gör sexuellt är helt över gränsen!

Klart han är på, det är guld värt att ha en regelbunden sexpartner som inte kräver något i utbyte.

Skaffa en annan kk och bryt med den här killen, han är inte din vän.

• Anonym (Lovisa)

Jag vet inte hur jag ska klara av att bryta denna relation? Som kanske inte är så bra för mig:(

• Anonym (E)
    Anonym (Lovisa) skrev 2022-11-26 15:27:44 följande:

Jag vet inte hur jag ska klara av att bryta denna relation? Som kanske inte är så bra för mig:(

Du talar om för honom att du har bestämt dig för att bryta kontakten med honom för att du känner att den känns fel för dig, du behöver inte förklara mer. Frågar han så säg bara att det är så du känner och att du inte kan förklara mer än så. Var tydlig med att ni bryter helt och för alltid, sedan blockerar du honom, raderar hans nummer osv.
Svar på tråden Kk kompis