Man 50+, gift sedan väldigt länge.
Åhhh, så härligt tänkt av dig. Jag önskar verkligen att det var jag som var din man...
Jag har aldrig fått någon sådan bild skickad till mig tyvärr trots att jag levt med min fru i många år. Jag har hoppats och drömt om det men det är nog inte typ aktuellt tyvärr.
Jag har å andra sidan aldrig skickat nåt till henne, men jag tycker inte heller det blir samma sak med en mans kropp.
Angående rädsla för identifierbara bilder är en lösning att ta bilder på bara en del, som inte visar ansikte.
Några enkla exempel:
En detaljbild på en sträckt fotled/vrist/ ben iklädd en stayupstrumpa och pumps...
En detalj från ett hårspänne i ditt hår eller nåt annat han känner igen kompletterad med en bildtext som förklarar att du väntar på honom i sängen när han kommer hem...
En detaljbild på din mun målad med vackert läppstift slickande på en sexleksak ni använder...
En bild på dig svankande bakifrån i vackra underkläder...
Din man känner garanterat igen dig och du avslöjar inget om bilden mot förmodan skulle komma på villovägar.
Ett exempel i all enkelhet här.
Jag hade nog uppskattat vad som helst faktiskt, men jag personligen tycker att påklädd/ vackra underkläder är oändligt mycket mer spännande än naken, men det är ju väldigt olika mellan individer.
Som andra sagt, du känner ju honom bäst vad han gillar. Är han förtjust i porrigt, ge honom det så klart.
Tvärt emot andras perspektiv tror jag:;generellt är nog rådet att vara våga - jag tror i stort sett allt landar rätt, han skulle nog gilla bara det faktum att du gör det!
Lycka till!
Berätta gärna i tråden hur det gick.