• Anonym (Nybörjare)

Vill skicka en sexig bild till min man, men hur?

Min man är ofta iväg på affärsresor. Vi har sedan ca. 6 månader återfått gnistan i vårt äktenskap och imorgon är det hans födelsedag. Tyvärr är han iväg och kommer inte hem förrän till helgen. Jag skulle så gärna vilja överraska honom med en sexig/erotisk bild på mig, men har absolut ingen aning hur eller vart jag ska ta den. Jag vågar inte be om hjälp, så detta måste jag rigga själv. Nu behöver jag er hjälp. Vad får igång en man mest? 

Naken
    Påklädd
    Porrigt

vad bör jag tänka på?

😌

• Svar på tråden Vill skicka en sexig bild till min man, men hur?
  • Everlo00ong

Du känner nog din man bättre än vad ett gäng anonyma användare på internet gör ;) Vi män är alla olika.

Med det sagt, min princip är att aldrig skicka, eller ens egentligen ta nakenbilder med en kamera som kan anslutas till nätet om man inte är beredd på att den läggs upp för allmän beskådan. För så fort den är skickad är det inte längre du som har full kontroll på den längre. Någon annan kan bereda sig tillgång till den, någon annan kan få tillgång till era enheter, vad händer om ni delar på er i framtiden, osv. De gånger jag har fått frågan om jag vill ha lättklädda bilder från någon jag tycker om har det varit ett rungande "Nej" som svar. Och detta av integritetsskäl för deras skull.

• Anonym (Abc)

Bara ett råd i all välmening. Jag håller med föregående talare. Men tänker du inte lyssna på det så föreslår jag att du tar kortet så man inte kan identifiera dig.

Ta inte med huvudet Eller tatueringar som kan härledas till dig.

Ta bort geotaggen så platsen inte sparas.

Annars tror jag att du behöver tänka på ljus och liknande. Försök härma nån bild med liknande tema som du gillar.

• Anonym (Man 53 år make)

Man 50+, gift sedan väldigt länge.

Åhhh, så härligt tänkt av dig. Jag önskar verkligen att det var jag som var din man...
    Jag har aldrig fått någon sådan bild skickad till mig tyvärr trots att jag levt med min fru i många år. Jag har hoppats och drömt om det men det är nog inte typ aktuellt tyvärr.
    Jag har å andra sidan aldrig skickat nåt till henne, men jag tycker inte heller det blir samma sak med en mans kropp.

Angående rädsla för identifierbara bilder är en lösning att ta bilder på bara en del, som inte visar ansikte.
    Några enkla exempel:
    En detaljbild på en sträckt fotled/vrist/ ben iklädd en stayupstrumpa och pumps...
    En detalj från ett hårspänne i ditt hår eller nåt annat han känner igen kompletterad med en bildtext som förklarar att du väntar på honom i sängen när han kommer hem...
    En detaljbild på din mun målad med vackert läppstift slickande på en sexleksak ni använder...
    En bild på dig svankande bakifrån i vackra underkläder...
    Din man känner garanterat igen dig och du avslöjar inget om bilden mot förmodan skulle komma på villovägar.
    Ett exempel i all enkelhet här.

Jag hade nog uppskattat vad som helst faktiskt, men jag personligen tycker att påklädd/ vackra underkläder är oändligt mycket mer spännande än naken, men det är ju väldigt olika mellan individer.

Som andra sagt, du känner ju honom bäst vad han gillar. Är han förtjust i porrigt, ge honom det så klart.

Tvärt emot andras perspektiv tror jag:;generellt är nog rådet att vara våga - jag tror i stort sett allt landar rätt, han skulle nog gilla bara det faktum att du gör det! 

Lycka till!
    Berätta gärna i tråden hur det gick.
  • Anonym (Fotograf)

Skicka bilden till mig så kan jag vidarebefordra bilden :) pm mig

• KyligSynaps

Påklätt helt klart.. Om du inte är riktigt jäkla kåt och vill leka samtidigt som du skickar något till honom såklart...

Klä upp dig i någon läcker kläning som att ni ska gå ut o käka middag, fixa allting inklusive naglar. Sen har du en timer på mobilen o sätter dig på sängen och visar upp dig i dom nya trosorna..  Det är såna bilder som är helt perfekta o skicka om du vill retas.

Naket är mer för intima stunder om ni har en stund att skriva..

Finns jättemycket poser på youtube som är bra om du söker på "how to pose sexy". Själv så är jag ett stort fan utav dom bilderna i klippen där kvinnor ser ut som att dom står står på knä och tittar upp i kameran, eller Basic Instinct posen.. Sittandes ner i sängen o särar brett på benen.. (förklarar lite varför filmen blev blev så populär som den är..)

Och beroende på hur länge ni har varit tillsammans.. Undvik att ha med ansiktet på bilderna.. Det är bara någonting du ska göra om du är bergssäker på att han aldrig skulle sprida det om ni gör slut o börja skicka hämndporr till någon annan... 

Sen finns det säkert någon app som kan ta typ 20 bilder direkt efter varandra... Det blir mer naturliga bilder o ser inte lika stelt ut om det går att byta poser o går att röra sig mellan bilderna.

Svar på tråden Vill skicka en sexig bild till min man, men hur?