• Anonym (.)

    Kommer nog aldrig finnas någon som blir kär i mig

    Jag vill understryka att jag inte är en incel och jag hatar absolut inte någon. JAG skapar denna tråd för att skriva av mig, det känns skönt med sådant.

    Hej,
    jag är en man på 29 år. Jag har nog aldrig upplevt kärleken. Min första flickvän var när jag vid femtonårs ålder träffade en jämnårig tjej. Hennes kompis bekräftade mig ganska direkt att hon enbart ville inleda ett förhållande mig bara för att få ''uppleva hur det är att ha en pojkvän''. Jag lyssnade inte så mycket på hennes kompis och fortsatte min förhållande tills flickvännen gjorde slut och vart tillsammans med en annan kille.

    Därefter har jag varit singel, tills en kvinna på Internet tog kontakt med mig. Jag trodde verkligen att hon ville dejta mig. Vi hade samlag redan första gången vi sågs. Vi hade sex några gånger, för att sedan hon ''gjorde slut'', för att hon vart tillsammans med en annan. Relationen avlutades men hon förklarade sig genom att: ''När jag tog kontakt med dig, så ville jag bara ha sex''. Hon skickade ett fysisk brev till mig med texten: ''Sorry att jag lämnade dig för någon annan''. Och det är typiskt mig. Man kan inte bli kär i mig, utan jag känner att jag duger till för sex, men det stannar där. Det finns ingen attraktion, förutom en sexuell laddning, om jag nu överhuvudtaget skulle bli ''accepterad'' av en tjej.


     


    Den senaste tiden, känner jag att jag är ointelligent och duger inte till någonting. Jag är inte självmordsbenägen eller deprimerad. JAG känner bara stor sorg över att kärleken verkar inte finnas där alls..Som om det inte går att bli kär i mig, men sex, duger jag nog till och bara sex. Jag känner mig så ledsen, när jag tänker djupet om detta.


     

  • Svar på tråden Kommer nog aldrig finnas någon som blir kär i mig
  • Anonym (SoL)
    Sooner or later
    This happens to everyone
    To everyone
    You can live your life lonely
    Heavy as stone
    Live your life learning
    And working alone
    Say this is all you want
    But I don't believe that it's true
    'Cause when you least expect it
    Waiting round the corner for you
    Love comes quickly
    Whatever you do
    You can't stop falling
    Love comes quickly
    Whatever you do
    You can't stop falling
  • Anonym (Hej)
    Anonym (.) skrev 2022-11-28 22:04:18 följande:
    Kommer nog aldrig finnas någon som blir kär i mig

    Jag vill understryka att jag inte är en incel och jag hatar absolut inte någon. JAG skapar denna tråd för att skriva av mig, det känns skönt med sådant.

    Hej,
    jag är en man på 29 år. Jag har nog aldrig upplevt kärleken. Min första flickvän var när jag vid femtonårs ålder träffade en jämnårig tjej. Hennes kompis bekräftade mig ganska direkt att hon enbart ville inleda ett förhållande mig bara för att få ''uppleva hur det är att ha en pojkvän''. Jag lyssnade inte så mycket på hennes kompis och fortsatte min förhållande tills flickvännen gjorde slut och vart tillsammans med en annan kille.

    Därefter har jag varit singel, tills en kvinna på Internet tog kontakt med mig. Jag trodde verkligen att hon ville dejta mig. Vi hade samlag redan första gången vi sågs. Vi hade sex några gånger, för att sedan hon ''gjorde slut'', för att hon vart tillsammans med en annan. Relationen avlutades men hon förklarade sig genom att: ''När jag tog kontakt med dig, så ville jag bara ha sex''. Hon skickade ett fysisk brev till mig med texten: ''Sorry att jag lämnade dig för någon annan''. Och det är typiskt mig. Man kan inte bli kär i mig, utan jag känner att jag duger till för sex, men det stannar där. Det finns ingen attraktion, förutom en sexuell laddning, om jag nu överhuvudtaget skulle bli ''accepterad'' av en tjej.


     


    Den senaste tiden, känner jag att jag är ointelligent och duger inte till någonting. Jag är inte självmordsbenägen eller deprimerad. JAG känner bara stor sorg över att kärleken verkar inte finnas där alls..Som om det inte går att bli kär i mig, men sex, duger jag nog till och bara sex. Jag känner mig så ledsen, när jag tänker djupet om detta.


     


    Fina du! Tråkigt att höra att du inte mår bra och känner att du inte duger. Eftersom man inte får veta så mycket privat information om dig är det svårt och säga vart skon klämmer, men jag är helt säker på att du är älskvärd och att den rätte väntar på dig där ute!
    Ge inte upp ❤️
  • Anonym (e)

    Det är TVÅ personer varav en var 15. Inget i detta säger att du är mindre älskvärd än någon annan.

  • Anonym (.)
    Anonym (Hej) skrev 2022-11-28 22:30:23 följande:
    Fina du! Tråkigt att höra att du inte mår bra och känner att du inte duger. Eftersom man inte får veta så mycket privat information om dig är det svårt och säga vart skon klämmer, men jag är helt säker på att du är älskvärd och att den rätte väntar på dig där ute!
    Ge inte upp ❤️

    Så fint skrivet. Jag kanske kan återkomma mer ingående om information om mig?


    Det där med att en tjej tog kontakt med mig på Internet, så glömde jag att skriva att det inte var så länge sedan. Det var redan förra året, hon skrev till mig. Så jag har bara erfarenhet av samlag.


    Jag var väl inte haft en lätt början av mitt liv. En frånvarande pappa, dock en pappa som var väldigt empatiskt och sympatisk. Godhjärtad och älskade både mig och min storebror. Men att bo med mamma var inte lätt. Hon styrdes mycket av känslor. Hon pratade mycket illa om pappa, för att sedan skiljas och tog hela vårdande för barnen (mig och min bror). Hon fortsatte prata illa om pappa och fick mig att tycka att pappa var en dålig människa. Samtidigt som hon sysslade med lögner, manipulationer och bak-tal om andra människor. Hon systematisk slog mig och min bror. Men jag personligen tyckte inte det fysiska våldet har påverkat mig, utan snarare hennes enorma själviskhet, lögner och hela tiden tog mina leksaker och gav bort eller sålde, utan att fråga om hon fick det, hon ansåg bara att hon hade rätt till att göra vad hon ville. Varför hon gav bort saker, var för att hon tycker om uppmärksamhet (ses som en generös person), trots att jag hela tiden sa åt henne att inte ge bort mina saker, så gjorde hon det upprepade gånger och ibland sa: ''Nej, jag skall inte ge bort dina saker'', för att sedan faktiskt ge bort i alla fall = Lögner.

    Min storebror blev allt mer våldsam (tog efter mammans våld och aggressivitet). Jag blev en person som behöll försiktigheten och sällan stod aldrig upp för mig själv. Utan istället hittade strategi om att låta andra ''köra över mig'', så länge jag inte hamnar i trubbel. Bättre att få andra att tro att de vunnit, än att hamnar i någon sorts konflikt. Jag vill samtidigt inte beskriva mig som konflikträdd, utan det handlande mer om att jag såg bara vad som var det enklaste sättet att komma förbi en konflikt, istället för att syssla med bråk.

    Bland annat med min bror, där jag hela tiden bekräftade att han ''hade rätt'' och jag hade ''fel'' om saker. Låta honom slå mig, istället för att slå tillbaka, som kan leda till stort slagsmål eller ännu värre att han av rent impulsivt tar något vasst föremål eller hårt föremål som skulle kunna orsaka allvarligare skador än vad knytnävar gör. Med andra ord, jag hade utvecklat en fysisk uthållighet.

    Vid tonåren fann jag mamman otrolig opålitlig och försökte många gånger försvinna ifrån familjen, för att sedan lyckades jag med det vid tjugotreårs åldern.

    Därefter har jag levt ett liv utan familj. Skönt givetvis.

    Jag hade planerat återuppta kontakten med pappa, men tyvärr gick han bort i år.

    Varför jag inte tog kontakt med honom tidigare, när jag flyttade hemifrån via socialen?

    Det vart rörigt med allt. Jag behövde samla mig och fokusera på mig själv om olika saker. Men när saknade vart stor, så ville jag så gärna hälsa på honom.

    Tack för ditt inlägg. Som jag skrev, så känns det skönt att skriva av sig. Känns också otroligt bra att få fin text till sig. Tack du! Hoppas du får sova gott!

  • Drottningen1970

    Själv kommer jag nog aldrig att bli kär i nån igen, inte sugen, inte intresserad. Tycket bara karlar är fjantar på olika sätt. Antingen ska de vara gråtande myspappor som bejakat sina feminina sidor, eller så brölat de dricker bärs och spottar snus Och lyssnar på ultima thule och är sverjevenner.


    Jag får leva själv

  • Anonym (Ointresse)
    Drottningen1970 skrev 2022-11-28 22:52:54 följande:

    Själv kommer jag nog aldrig att bli kär i nån igen, inte sugen, inte intresserad. Tycket bara karlar är fjantar på olika sätt. Antingen ska de vara gråtande myspappor som bejakat sina feminina sidor, eller så brölat de dricker bärs och spottar snus Och lyssnar på ultima thule och är sverjevenner.


    Jag får leva själv


    Man måste ju inte bo i en efterbliven bruksort.
  • Drottningen1970
    Anonym (Ointresse) skrev 2022-11-28 22:56:42 följande:
    Man måste ju inte bo i en efterbliven bruksort.
    Det gör jag inte. Men fjantar med stort skägg som bakar surdeg är jag inte heller så sugen på. Finner absolut ingen attraktiv längre. Ingen.
  • Anonym (VA)

    Du baserar detta på två stycken, varav ett var ett barn vid tidpunkten?! Och hur många har du själv försökt med sedan dess? På ett ungefär?

  • Anonym (Ointresse)
    Anonym (VA) skrev 2022-11-28 22:59:37 följande:

    Du baserar detta på två stycken, varav ett var ett barn vid tidpunkten?! Och hur många har du själv försökt med sedan dess? På ett ungefär?


    Det är ju som bekant mannens lott att jaga eller hur?
Svar på tråden Kommer nog aldrig finnas någon som blir kär i mig