• Anonym (Bäld)

    Otrohet och herpes

    Hej! 



    Innan ni kommenterar, dumma kommentarer undanbedes vänligt men bestämt.

    Jag har en kollega som helt har tagit mig med storm. Han har dock en relation, som varat i många år men som jag vet är lite ostadig. 



    det börjar med att han kysser mig på jobbet efter att vi har haft en flörtig stämning mellan oss i ca 1 år. det resulterar i att vi har sex två gånger. Jag kommer på utan att tänka på det innan att jag har genital herpes som jag fick av mitt man som jag har barn med. Denna person är den första jag har sex med efter min man.

    Jag jag alltså legat med min kollega, som är otrogen, utan att ha berättat att jag har herpes. Nu har det gått ca 1 månad och jag är ganska säker på att jag inte smittade han då Eftersom han borde fått utbrott.

    jag vet att det är omoraliskt, men jag kommer mest troligt fortsätta ligga med han. Jag tror jag är kär. Även om jag tänker att jag ska låta bli så tror jag inte att jag kommer klara av det. Jag vill verkligen, verkligen inte berätta att jag har herpes?. Ni andra som har det - hur stor chans är det att man smittar? Hur undviker man det? Hur fan lever man med skammen? 

  • Svar på tråden Otrohet och herpes
  • Anonym (e)

    Hur kan din andra tråd bara magiskt försvinna, som dina vårtor eller

  • Anonym (jaha)
    Anonym (Bäld) skrev 2022-11-28 23:16:30 följande:

    Jag gjorde en till 


    Jaha, du är alltså ett troll som skapar lite provokativa trådar?

    Ok då vet vi det...
  • Jehu

    Det är någon procents risk att smitta när man inte har utslag. När du har utslag ska du undvika sex för det smittar lätt.

  • Anonym (M)

    Herpes har väl de flesta, eller iallafall går och bär på kanske utan att veta om det, alla får int utbrott

  • Anonym (Vegas)

    What happen in Vegas, stays in Vegas.

    Except herpes... Skrattande  

Svar på tråden Otrohet och herpes