• erikaABC

    Kvinnor, uppskattar ni att få veta vilka andra som era män tänder på?

    En fråga till kvinnor.
    Du har inte frågat din man vilka kvinnor han tänder på. Men din man talar om för dig vilka kvinnor han blir sexuellt attraherad av. Uppskattar du att få sådan information?

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Kvinnor, uppskattar ni att få veta vilka andra som era män tänder på?
  • Cusoon

    Jag har frågat och fått svar så jag kan inte vara med i omröstningen. Jag ville veta och jag fick veta, jag är nöjd. 

  • Anonym (HS)
    Cusoon skrev 2022-11-29 23:00:55 följande:

    Jag har frågat och fått svar så jag kan inte vara med i omröstningen. Jag ville veta och jag fick veta, jag är nöjd. 


    Nyfiken som man är undrar jag då vad svaret var, vilka han tänder på - och hur ser du på det?

    Min fru har aldrig frågat, och jag vet inte vad jag skulle svara om hon frågade. Granndottern är nog inte acceptabelt svar, så jag skulle väl få dra till med någon skådespelerska (vem det nu skulle vara, kanske Scarlett Johansson).

  • Cusoon
    Anonym (HS) skrev 2022-11-30 13:48:02 följande:
    Nyfiken som man är undrar jag då vad svaret var, vilka han tänder på - och hur ser du på det?

    Min fru har aldrig frågat, och jag vet inte vad jag skulle svara om hon frågade. Granndottern är nog inte acceptabelt svar, så jag skulle väl få dra till med någon skådespelerska (vem det nu skulle vara, kanske Scarlett Johansson).
    Jag vill inte outa hans preferenser. Jag vet inte riktigt hur jag tacklade det, det kändes bara tillfredsställande med ett öppet och ärligt svar, jag är också väldigt säker på vårt förhållande så min undran var bara av ren nyfikenhet. Han tänder på mig och han har sex med mig, det är det viktigaste. Men om jag skulle typ färga håret eller klippa mig så vet jag vad jag kan göra för att han ska bli än mer lockad av mig. 
  • Anonym (Eh)

    Nej verkligen inte. Snarare nåt jag blir arg på och tycker är respektlöst att snacka om, typ kommentera andra eller säga att man tycker nåt är snyggt som ens partner inte har. Och jag skulle inte säga det själv heller till min man. 

  • Anonym (No way)

    Min fru skulle bli vansinnig om hon fick reda på att jag tyckte någon annan människa i världen var attraktiv. Hon förväntar sig att jag enbart har ögon för henne och ingen annan. 

  • Anonym
    Anonym (HS) skrev 2022-11-30 13:48:02 följande:
    Nyfiken som man är undrar jag då vad svaret var, vilka han tänder på - och hur ser du på det?

    Min fru har aldrig frågat, och jag vet inte vad jag skulle svara om hon frågade. Granndottern är nog inte acceptabelt svar, så jag skulle väl få dra till med någon skådespelerska (vem det nu skulle vara, kanske Scarlett Johansson).
    Det kan vara så att hon i så fall bara vill bli försäkrad om hur mycket du tycker om henne. Jag skulle bara vilja höra något liknande: Du är vackrast baby och lite varianter på det. 
  • Anonym
    Anonym (Eh) skrev 2022-11-30 14:53:08 följande:

    Nej verkligen inte. Snarare nåt jag blir arg på och tycker är respektlöst att snacka om, typ kommentera andra eller säga att man tycker nåt är snyggt som ens partner inte har. Och jag skulle inte säga det själv heller till min man. 


    Håller med.
    Lite som att sitta och peta i näsan bland folk, helt ohysat. Man vill inte ens anstränga sig att visa lite hänsyn
  • Anonym
    Anonym (No way) skrev 2022-11-30 15:16:59 följande:

    Min fru skulle bli vansinnig om hon fick reda på att jag tyckte någon annan människa i världen var attraktiv. Hon förväntar sig att jag enbart har ögon för henne och ingen annan. 


    Ett tecken på att hon älskar dig och vill bli uppskattad av dig. Samt  har självförtroende att göra anspråk på din uppmärksamhet
  • felix le chat
    Anonym (HS) skrev 2022-11-30 13:48:02 följande:
    Nyfiken som man är undrar jag då vad svaret var, vilka han tänder på - och hur ser du på det?

    Min fru har aldrig frågat, och jag vet inte vad jag skulle svara om hon frågade. Granndottern är nog inte acceptabelt svar, så jag skulle väl få dra till med någon skådespelerska (vem det nu skulle vara, kanske Scarlett Johansson).
    Om hon nu skulle fråga skulle jag dra till med något som jag tror att hon skulle
    gilla att höra typ Helena Bergström eller Eva Röse
    Skulle aldrig kunna säga sanningen
  • Cusoon
    felix le chat skrev 2022-12-01 13:35:23 följande:
    Om hon nu skulle fråga skulle jag dra till med något som jag tror att hon skulle
    gilla att höra typ Helena Bergström eller Eva Röse
    Skulle aldrig kunna säga sanningen
    Varför skulle du inte kunna vara ärlig? Är din partner så långt ifrån vad du tänder på för typ?
Svar på tråden Kvinnor, uppskattar ni att få veta vilka andra som era män tänder på?