• Anonym (Girlielove)

Analt vid tjejsex

Hej. Jag och min bästa kompis brukar ha sex rätt ofta. Nej, vi blir båda bara kär i killar, det är bara det att vi båda tycker mycket om om att ha sex med varandra. Nu är det så att jag den sista tiden börjat fundera lite... Redan när vi var kanske 12 så började vi onanera tillsammans och ganska snart började vi (efter att ha sett på porr givetvis Skrattande) att fundera på analt. Vi provade först att försiktigt prova med ett finger och så, och sen blev sånt med såväl fingrar, typ ljus och tunga, väldigt vanligt för oss. Sen när jag skulle ha sex med min första kille så kände jag att jag gärna sett att han provat fingra mig där, och jag tänkte att jag gärna hade lekt med honom där bak, men han försökte aldrig och jag tordes aldrig prova på honom. Legat med några till efter det, men det har aldrig blivit nåt sånt utan det får jag fixa vid onani eller med min kompis. Är sånt typ konstigt mellan kille och tjej, eller?

• Svar på tråden Analt vid tjejsex
  • Anonym (Catten)
    Anonym (Girlielove) skrev 2022-11-30 22:14:39 följande:
    Är sånt typ konstigt mellan kille och tjej, eller?
    Kort svar på den frågan; nej.
  • Tom Araya
    Anonym (Girlielove) skrev 2022-11-30 22:14:39 följande:
    Analt vid tjejsex

Hej. Jag och min bästa kompis brukar ha sex rätt ofta. Nej, vi blir båda bara kär i killar, det är bara det att vi båda tycker mycket om om att ha sex med varandra. Nu är det så att jag den sista tiden börjat fundera lite... Redan när vi var kanske 12 så började vi onanera tillsammans och ganska snart började vi (efter att ha sett på porr givetvis Skrattande) att fundera på analt. Vi provade först att försiktigt prova med ett finger och så, och sen blev sånt med såväl fingrar, typ ljus och tunga, väldigt vanligt för oss. Sen när jag skulle ha sex med min första kille så kände jag att jag gärna sett att han provat fingra mig där, och jag tänkte att jag gärna hade lekt med honom där bak, men han försökte aldrig och jag tordes aldrig prova på honom. Legat med några till efter det, men det har aldrig blivit nåt sånt utan det får jag fixa vid onani eller med min kompis. Är sånt typ konstigt mellan kille och tjej, eller?

Nej, inget ovanligt.

Har gjort det på de flesta av tjejerna/kvinnorna jag varit med och det har uppskattats av de flesta.
    En har även initierat att prova på mig, men jag tackar nej till sådant.

Kan väl tillägga att jag är närmare 50 och har haft dessa erfarenheter sedan ca 20 år tillbaka, före dess hade jag inte varit med någon som velat eller så har jag varit för feg.
  • Anonym (Man 53 år)

Nej är nog inte alls ovanligt. Tyvärr är nog många kanske lite fega och inte törs fråga om de får göra göra det. 

Vill du så fråga om de vill - har du tur är det ömsesidigt!
    Behöver inte vara svårare än såGlad

Svar på tråden Analt vid tjejsex