• Anonym (nyfiken)

Killar med sexleksaker

Killar (och tjejer med erfarenhet i ämnet :)) vad rekommenderar ni för sexleksaker till män.

Jag och min sambo ska köpa en sexleksak till den andre i present och jag behöver tips tips tips. Han är ganska blyg när det kommer till just sexleksaker som ska användas på honom, men ganska bevandrad i det mesta annat inom sexväg så det skulle vara _så_ kul att ge honom en fin upplevelse.

Jag har redan spanat på en sån där dubbel penis- och pungring som vibrerar, men jag vill ha era åsikter.

• Svar på tråden Killar med sexleksaker
  • Anonym (nyfiken)

Coursell:

Kan du förklara lite mer vad de här ringarna gör för killarna. T.ex. en sån ring som har en vibrator ovanpå de kan vara formade som kaniner och liknande. Hur känns det för killen?

Och tack för ditt svar :)
    Jag har redan kollat en del på sidan men vill gärna ha lite kommentarer från sånna som provat också.

• Anonym (klubban)

Köp en strap on o ta honom bakifrån.

• Coursell

Tyvär är det ju så att till och med ringarna som träs på killen är mest för tjejen. De som har tex en kanin som vibrerar, stimulerar tjejens klitoris under samlag. Hur mycket han känner av dessa vibrationer vet jag inte riktigt.

Det finns något som heter "Dubbelringar i Jelly! 2-pack små rosa jellyringar för 99:-
    Dessa är mjuka och väldigt töjbara. Man kan trä på en ring antingen precis under ollonet för att stimulera tjejen mer under samlag, eller längst ner vid roten. När den sitter längst ner vid roten så sitter den åt och ger honom lite "potenseffekt" som vi brukar kalla det. Dvs Penis blir lite grövre och lite ådrigare, samt att det blir en annorlunda känsla vid orgasm. Inte sämre annorlunda.

• Wyrm

Det beror ju om inte annat på vad den ska vara till för. Ska den vara för att han ska ha en sexleksak som han kan leka med själv också eller ska det vara en som "bara" används när ni har sex med varandra?

• Anonym (nyfiken)

Helst något som vi kan använda tillsammans. Han brukar inte onanera särskilt mycket så det är roligare om det är till oss båda.

Något i rumpan är nog ingen idé och jag förstår inte varför han skulle vilja ha ett knullfår.

• Anonym

den vibrerande grejen som killen sätter på sig som stimulerar vår klitoris samtidigt är bra. en grej för båda. verkligen... MEN det kan fort bli för skönt för honom. men testa , det tycker jag=)

• janne j

Tja det var ju bara ett förslag, sen tyckte jag att du skrev nåt om att du ville ge honom en fin upplevelse, vem vet han kanske skulle gilla den skarpt

• JennieH

Om du vet att han inte gillar anal stimulans så är det klart att du inte ska köpa något sånt.
    Men hade han tyckt om det så finns det ju massor av roligt.

Annars vet jag inte.. Hmm.

• Coursell

Guldkulor (Geischakulor) är en annan leksak för båda. Det består av två st små guldfärgade kulor som är tunga. Dessa för du in i slidan innan han för in penis, sedan ligger de där och stimulerar både dig och honom under samlag.
    Har hört kommentarer om att det känns som att ha samlag och bli "avsugen" samtidigt om tjejen rider.

Det finns ett alternativ för nickelallergiker och det är njutningspärlor i plast. De har samma storlek och samma tyngd samt ligger i en liten snäckformad ask.

Jag funderar vidare

• Bedde

Köpte analkulor som vi tänkte att vi båda kunde använda. Brukar använda det vid oralsex och han fullkomligt älskar det. Han kommer som aldrig förr och får mycket starkare och skönare orgasm när vi använder det. Sen har han berättat för mig att han till och med använder det själv när han onanerar. Kanske inte passar alla killar men väldigt uppskattat av vissa!! Våga prova killar..

• MissMijah

har köpt en ring till min sambo..o han tycker den e hur bra som helst...även om de kanske ger mest för oss kvinnor men jag tycker du kan köpa en sån oxå..de e guld

• StarMan

Jag gillar alla typer av sexsleksaker men om din kille inte gillar anala lekar kan du kanske testa att köpa två jellyringar att sätta runt penis. Jag brukar sätta en som går så att säga bakom pungen och runt roten, man får trä snopp och pung genom ringen så att säga. Den andra sätter jag runt själva roten på snoppen. Effekten blir att snoppen känns tung och svullen och ådrorna står ut. Att min sambo sedan brukar smeka den med glidmedel gör det hela bara ännu skönare särskilt när hon talar om hur grov ohc stor den ser ut och hur hon längtar efter att få känna den i sig.

Svar på tråden Killar med sexleksaker