• Anonym (Träning)

Funderar på ev träningsresa.

Är lite intresserad utav att åka på en träningsresa. Men problemet är att jag har ingen att åka med.

Är det någon här som åkt på en sådan och åkt iväg själv eller skulle ni kunna tänka er att åka själva? 

• Svar på tråden Funderar på ev träningsresa.
  • Anonym (Aktiviteter)

Jag har inte åkt men funderar på att göra det. Tänkte resa ensam.

• Anonym (Lotta)

Jag åker alltid själv och det gör de flesta andra också.
    Väl på plats så hittar man alltid några att hänga med. Alla delar ju samma intresse.
    Bara åk det är hur kul som helst och ger en helt ny träningsenergi resten av året .
    Vilken resa är du sugen på? 

• Anonym (A)

Jag har själv inte åkt på en sån men jag tror att du hittar din plats ganska fort ändå om du är själv. Vet inte om det är av intressen men på FB finns en grupp som heter Friendcation som styrs av två tjejer som verkar styra upp riktigt bra träningsresor med utflykter och middagar i stora gäng.

• Anonym (Aktiviteter)

Jag tänkte besöka Playitas Fuerteventura.

• Anonym (Lotta)
    Anonym (Aktiviteter) skrev 2022-12-02 12:57:09 följande:

Jag tänkte besöka Playitas Fuerteventura.

Där har jag varit innan pandemin . Har även varit på La Pared men Playitas ligger mer civiliserat.
    Duktiga ledare, många roliga pass oavsett om man är van eller nybörjare. Bra boende och suverän mat.
    Åk dit ! Du blir inte besviken.
  • Anonym (Aktiviteter)
    Anonym (Lotta) skrev 2022-12-02 13:49:10 följande:
    Där har jag varit innan pandemin . Har även varit på La Pared men Playitas ligger mer civiliserat.
    Duktiga ledare, många roliga pass oavsett om man är van eller nybörjare. Bra boende och suverän mat.
    Åk dit ! Du blir inte besviken.
    Tack för svaret, det låter riktigt bra.
  • Anonym (Träning)
    Anonym (Lotta) skrev 2022-12-02 08:08:18 följande:

Jag åker alltid själv och det gör de flesta andra också.
    Väl på plats så hittar man alltid några att hänga med. Alla delar ju samma intresse.
    Bara åk det är hur kul som helst och ger en helt ny träningsenergi resten av året .
    Vilken resa är du sugen på? 

Det är en resa som min Pt är med och anordnar. 

Kan tänka mig att många åker själv men många är kanske också vana på att resa? Har inte rest utomlands så mycket.

• Anonym (Lotta)
    Anonym (Träning) skrev 2022-12-02 19:47:22 följande:

Det är en resa som min Pt är med och anordnar. 

Kan tänka mig att många åker själv men många är kanske också vana på att resa? Har inte rest utomlands så mycket.

Att åka på en resa som din Pt ordnar är tryggt och bra. Min första resa var faktiskt med en Pt där jag tränar och nej jag är ingen van resenär. Jag var dessutom 45 år första gången jag reste själv på den träningsresan.
    Jag är inte heller den mest sociala och utåtriktade personen men det funkar ändå. Alla är på resan för att träna och ha det kul .
    Och man tränar bara det man vill och sen vilar man badar shoppar partajar eller hänger på rummet om man vill.
    Alla gör som man vill . 
    Ledarna ser till att alla har en bra upplevelse.

Det är väl klart att jag tvekade och oroade mig första gången men med facit i hand så oroade jag mig i onödan.

• Anonym (Aktiviteter)

Har bokat nu. Reser på måndag Glad

• Anonym (Lotta)
    Anonym (Aktiviteter) skrev 2022-12-02 22:12:22 följande:

Har bokat nu. Reser på måndag  // Glad

Härligt 
    Du kommer få en toppenvecka i solen .
    Njut av din resa Cool
Svar på tråden Funderar på ev träningsresa.