• Anonym (Hjälp)

Halsont efter avsugning??

Hej,

Igår eftermiddag gick jag ner på en kille, och försökte flertalet gånger gå ner helt (deep throat). Detta skedde 3-4 gånger i cirka 10 sekunder. 3 timmar efteråt får jag otroligt ont i halsen, och nu är jag orolig. Vad kan det bero på??

• Svar på tråden Halsont efter avsugning??
  • Anonym (Hjälp)

• Anonym (Love it)

Ingen fara. Jag kan  också få ont i halsen efter  deep throat och framförallt om han har stor kuk. Blir en retning i slemhinnan. Bakteriefloran förändras. Och halsen är uttänjd. . Det går över. 

• Anonym (Mycket hett)
    Drottningen1970 skrev 2022-12-03 20:21:54 följande:

Vad är det med folk?

Både kvinnor och män verkar helt porrskadade.

Du är ju helt fel ute.

Det är grymt hett!
  • Anonym (Hjälp)
    Drottningen1970 skrev 2022-12-03 20:21:54 följande:

Vad är det med folk?

Både kvinnor och män verkar helt porrskadade.

Vad menar du med porrskadad? man gör det väll för varandras njutning? 
  • Anonym (Hjälp)
    Anonym (Love it) skrev 2022-12-03 11:39:41 följande:

Ingen fara. Jag kan  också få ont i halsen efter  deep throat och framförallt om han har stor kuk. Blir en retning i slemhinnan. Bakteriefloran förändras. Och halsen är uttänjd. . Det går över. 

Låter rimligt. Är dock orolig för någon eventuell könssjukdom.
  • Tukt

Enligt ett rätt nytt inslag med Agnes Vold så hävdar hon att det där med bakteriefloran bara är nonsens. Låter enligt mig rimligt med bakterieteorin för mig, men hon är ju ändå expert på det där. Ja inte att ta kuk.i halsen då..eller det vet jag ju inte, men bakterier och sådant.
    Men vet att löskukar som inte har den bakteriefloran kan ha samma effekt. Så hon kanske inte har helt fel.

• Anonym (Hmm)

Klart att halsen reagera på att du tvingat ner något som inte hör hemma där. Det är slemhinna och känsligt område, man har ju kräkreflexer av en anledning.

bakterierna från kuken passerar ju där ändå tillsammans med din saliv så det gör ingen skillnad.

För övrigt håller jag med om att deep throat är en porrskada. Vem vill frivilligt plåga sin partner med och trycka ner något stort i halsen och trigga kräkreflexer? Helt sjukt faktiskt. De flesta killar hade aldrig gått med på att utsättas för något liknande själva.

• Tukt
    Anonym (Hmm) skrev 2022-12-03 23:58:35 följande:

Klart att halsen reagera på att du tvingat ner något som inte hör hemma där. Det är slemhinna och känsligt område, man har ju kräkreflexer av en anledning.

bakterierna från kuken passerar ju där ändå tillsammans med din saliv så det gör ingen skillnad.

För övrigt håller jag med om att deep throat är en porrskada. Vem vill frivilligt plåga sin partner med och trycka ner något stort i halsen och trigga kräkreflexer? Helt sjukt faktiskt. De flesta killar hade aldrig gått med på att utsättas för något liknande själva.

Problemet är väl inte handlingen med att trycka ned en kuk i halsen, vare sig det är på en man eller kvinna. Problemet är väl heller inte om det är influerat av porr.
    Problemet blir väl främst om man gör saker för att det är en "skön" grej, utan att reflektera över vad man gör.
    Mycket av porren bygger ju på makt och förnedring. Men lite för få, i alla fall på Familjeliv, verkar reflektera över det. 
  • Anonym (Inte i halsen nästa gång?)

Varför skall den ner i halsen öht? Det finns få saker här på jorden som är trevligare än att suga av en man som en älskar och det förstörs om han skall ner i halsen. Då går det från väldigt trevligt till otrevligt nästan direkt. Även om det är du som suger och han njuter så är det ändå väldigt mysigt att göra och deep throat sabbar det helt för dig :(

Gå inte med på det i fortsättningen.

• Anonym (Nyfiken)

Att man blir lite öm av deep troath är ju inte konstigt då det är en ovan situation för de flesta förutom en och annan svärdslukare de å möjligen att ha nåt så stort långt ner i halsen.

Att det kan handla om bakterier som ger irritation låter också fullt rimligt. Då borde det också vara en övergående problematik som löser sig bara du väntar ett tag.
    Får du fortsatt problem igen när du provar kanske du helt enkelt ska avstå - det finns ju andra sätt att ha sex.

Och till er som moraliserar en massa kring trådstartaren och den personens val av vad hen vill testa - lägg ner, var och en bestämmer över sin kropp och det hoppas jag alla respekterar. 

Om det är så att trådstartaren gör detta mot sin vilja hoppas jag trådstartaren får hjälp att inte behöva göra det - gillar trådstartaren det är det trådstartarens fria rätt att göra det hen vill. 

Krya på dig.
    Berätta gärna i tråden hur det gått -  det gått över efter lite mer tid? Kommit tillbaka? 

• Anonym (A)
    Anonym (Inte i halsen nästa gång?) skrev 2022-12-04 01:08:55 följande:
    Varför skall den ner i halsen öht? Det finns få saker här på jorden som är trevligare än att suga av en man som en älskar och det förstörs om han skall ner i halsen. Då går det från väldigt trevligt till otrevligt nästan direkt. Även om det är du som suger och han njuter så är det ändå väldigt mysigt att göra och deep throat sabbar det helt för dig :(

Gå inte med på det i fortsättningen.
    Håller med
  • Blacknails86

Det där har hänt mig också då jag försökt deepthroata över min förmåga.
    Har kräkreflexerna borttränade för längesedan och kan ta väldigt djupt. Men inte hur djupt som helst, det är ingen idé att försöka ta den djupare än fysiken tillåter.
    Då blir det halsont efteråt...

• Camarosmurfen

Frugan har också konstaterat att hon kan bli lite öm i halsen när hon deepthroatat mig, dock går det över rätt fort igen.

Hon älskar att ta kuken djupt, både när hon styr själv eller när jag gör det (sk munknull). 

Oerhört skönt och läckert som man att uppleva. 

• Anonym (Hjälp)

Min halsont har gått över efter 3 dagar. Är dock lite nojig gällande risken för könssjukdomar, då en av symtomen för klamydia är halsont vid oralsex. För säkerhetens skull ska jag testa mig om en vecka!

Svar på tråden Halsont efter avsugning??