Han backar 100 steg så fort vi haft en mysig, kärleksfull och bra period
Blir galen utav hans beteende.
Träffar en man som är singel sedan 5 år tillbaka. Vi har träffats ca 1 år men innan dess så var vi kollegor och bara vänner. Nu idag har vi olika jobb och ett mer starkt, intimt och emotionellt band till varandra.
Det som gör det så himla svårt för mig rent psykiskt vilket kan göra att jag gräver ner mig i perioder är hans kyla, frånvaro och flykt så fort vi haft en några dagar på rad fyllda med ljus, positiva känslor för varandra, mys och väldigt intensivt umgänge och kontakt med trevlig stunder ALLTID. Det är som att han får kalla fötter efter en helg ihop, blir rädd för sina egna känslor och blir liksom en annan slags person mot mig. Och nej han har ingen annan. Han ser ju en framtid med mig säger han men jag blir ledsen när han så drastiskt ändra personlighet i från att vara så sjukt omtänksam, gosig, kärleksfull, mysig och charmig och uppvaktande till att typ inte ta iniativ till att höras veckan därpå eller skjuter upp kommande träffar längre fram och säger bara ? vi får ta det när det passar, vi ses när vi ses? och så är det bra med det. Och där mellan så känns det som att någon har dött ungefär för min del eller rest till andra sidan jorden för det blir sånt tomrum. För att sen få en super fin och bra tid 2-3 veckor senare? Varför är det alltid såhär?