• Anonym (Nyfiken)

    Hur ofta tillfredsställer ni er partner utan motkrav

    Kvinnor och män i heterosexuella förhållanden. Hur ofta tillfredsställer ni er partner, med händer eller mun, utan att förvänta er något tillbaka? Bara för att det är mysigt att ge?

    Kommentera gärna också.

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Hur ofta tillfredsställer ni er partner utan motkrav
  • Anonym (Anna)

    Jag älskat att suga,  så jag suger av honom någon gång i veckan. I vardagen, lite snabbt bar för att jag vill. Han suckar ibland men låter mig hållas.
    Vi har sex regelbundet utöver det så jag får vad jag behöver också.

  • Pussan

    Gör jag ofta. Kan få sån lust att runka av honom eller suga av honom, bara för att jag älskar kuk (är rätt fixerad.... )

  • Anonym (B)

    100 % av gångerna. Jag tycker inte om det men det vet han inte om, jag gör det för hans skull. Jag tycker det är lite sjukt att förvänta sig något tillbaka, som att partnern skulle vara skyldig en sexuella tjänster liksom. Sedan att jag inte fått något tillbaka de senaste tio åren är ju en annan fråga....

  • Anonym (Man)

    Jag går igång på när min sambo njuter och älskar när hon får orgasm. Jag kan lätt ge henne orgasm utan att vi behöver fortsätta efteråt och att hon förväntas ge mig något tillbaka. På sin höjd att hon runkar mig lite under tiden men när hon kommit så kan hon ibland vända sig om och somna. Vi kan ligga sked och kramas lite innan hon somnar, det tycker hon är skönt. Hon har också förstått att detta är något jag vill så hon känner inget krav att hon ska ge mig något tillbaka längre. 

  • sextiotalist

    Inget som vi gör i vår relation. Sex har vi gemensamt, båda ska vilja det.
    Min sambo sa en gång att han vill inte att jag ska vara en knulldocka, han vill endast ha sex med mig om jag vill. Annars är det meningslöst 

  • Anonym (lazy lady)

    Krav och krav...han får en jättekick av att se mig komma så det har aldrig varit aktuellt, båda kommer alltid om vi inte har influensa eller så och måste avbryta av ren utmattning.

    Om han inte hade varit som han är kanske jag hade haft mer "krav".

    Några få gånger har jag bara fixat honom för att jag i övrigt redan är duschad/uppklädd och vi ska iväg på fest och jag inte pallar att bli svettig och börja om med allt igen.

  • Anonym (Man 53 år make)

    Gift sedan länge.

    Ger alltid min fru oralsex varje gång vi har sex. De absolut flesta gångerna vill hon då efter ett tag att jag kommer in i henne. Oftast kommer jag då i henne vilket också är hennes önskemål.

    Ibland ger jag henne oralsex och det blir inte mer än så - inte mig emot, jag njuter verkligen jättemycket av att ge oralsex och har inte behov alltid av att vi ska ha samlag efteråt. Hon vill dock som sagt oftast att vi ska avsluta med att jag sprutar i henne.

    Hon ger mig oralsex ytterst sällan innan samlag. Aldrig nånsin spontant.
    Hon ger mig oralsex till orgasm utan att det sedan händer nåt mer verkligen extremt sällan. Det har har på sin höjd inträffat en handfull gånger under över trettio år!!

    Om jag är missnöjd? Inte att hon vill ha oralsex, ger jag gärna. Att hon ytterst sällan och aldrig spontant ger oralsex, ja det sörjer jag.

    Orättvisor - tja, vi är olika och hon har svårt att prata om sex överhuvudtaget - det sörjer jag oändligt mycket mer än att det inte är lika förmånligt för båda typ vad vi ger varandra i form av oralsex.

  • Anonym (Slicka)

    jag brukar slicka hon till orgasm några gånger i veckan, i bland suger hon av mig eller runkar efter ock ibland inte, jag älskar att slicka ock förväntar mig inte att få nått tillbaka. 

  • Anonym (Conny Lingus)

    Jag ger henne aldrig orgasm utan att avsluta själv på samma sätt. Älskar att slicka henne och att hon suger mig, älskar att knulla henne, men det går bara för mig genom att jag runkar. Åldern.

    Skulle vilja kunna ha sex utan att komma, då kan jag ju starta om igen samma dag eller dagen därpå. Men hon vill kanske inte hur ofta som helst, bara en gång i veckan.

    Vi tar båda ansvar för vår egen orgasm, kan man säga. Jag kan slicka henne till orgasm, men ofta avslutar hon med sin satisfyer medan jag tillfredsställer mig själv.

  • Anonym (Nope)

    Jag förväntar mig inte motprestationer men deltar inte i sexakter jag inte får ut något av. Är inte heller intresserad av att ta emot någon form av sex som den andra personen inte själv vill göra och njuter av. 

    För mig får det vara ömsesidigt eller inte alls.

Svar på tråden Hur ofta tillfredsställer ni er partner utan motkrav