• Anonym (Nattätaren)

Nattamat

Någon annan som äter på natten?

Antingen lägger jag mig inte utan att ha ätit direkt före, typ. Innom en timme i alla fall. Eller så vaknar jag mitt i natten hungrig. Så nu väntat jag på ägg med spenat, ost och skinka på rostat bröd. 

• Svar på tråden Nattamat
  • Eurydike

Jag åt precis nu! En smörgås, ost, kex och ett glas Oboy 😋 Innan tränade jag och kommer troligtvis stanna uppe några timmar till, så jag behövde lite mat i magen 🥙

• Anonym (Nattätaren)
    Eurydike skrev 2022-12-06 01:26:34 följande:

Jag åt precis nu! En smörgås, ost, kex och ett glas Oboy 😋 Innan tränade jag och kommer troligtvis stanna uppe några timmar till, så jag behövde lite mat i magen 🥙

Mums! Min oboy är slut. 
  • Eurydike
    Anonym (Nattätaren) skrev 2022-12-06 01:33:37 följande:
    Mums! Min oboy är slut. 
    Så synd! Själv har jag alltid ett litet lager i form av en påfyllnadspåse, så den kan i princip inte ta slut 😉 Men din mat låter också god! 🥪
  • Eurydike

Dukar upp med en god paprikagryta, lite nachochips och gräddfil ???? Alltihop sköljs ner med ett stort glas Oboy, som är omrört precis så där lagom mycket, så det finns en massa små chokladbubblor kvar i glaset Kaffe

• Eurydike
    Eurydike skrev 2022-12-07 23:57:35 följande:

Dukar upp med en god paprikagryta, lite nachochips och gräddfil ???? Alltihop sköljs ner med ett stort glas Oboy, som är omrört precis så där lagom mycket, så det finns en massa små chokladbubblor kvar i glaset  // Kaffe

???? Skulle vara en grön, fin paprika 😅
  • Anonym (Nattätaren)
    Eurydike skrev 2022-12-07 23:57:35 följande:

Dukar upp med en god paprikagryta, lite nachochips och gräddfil ???? Alltihop sköljs ner med ett stort glas Oboy, som är omrört precis så där lagom mycket, så det finns en massa små chokladbubblor kvar i glaset  // Kaffe

Låter gott! Jag har tacofisk I kylen som jag tänkte värma om en stund. 
  • Eurydike
    Anonym (Nattätaren) skrev 2022-12-08 00:14:31 följande:
    Smarrigt! Smaklig måltid 😋
  • Anonym (A)
    Anonym (Nattätaren) skrev 2022-12-08 00:14:31 följande:
    Låter gott.
Svar på tråden Nattamat